Vodafone: Στηρίζει τις γυναίκες επιχειρηματίες με συγκεκριμένες δράσεις
Ανανεώθηκε:
Τις γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα, οι επιχειρήσεις των οποίων μάλιστα παρουσιάζουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα σε σχέση με το σύνολο της αγοράς, επιδιώκει να βοηθήσει η Vodafone μέσα από μία σειρά δράσεων.
Οι δράσεις ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο παρουσίασης των ευρημάτων δύο ερευνών που έδειξαν ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες είναι μεν πιο αποδοτικές αλλάμόλις 4 στις 10 αισθάνονται ασφαλείς για τις ικανότητές τους ως επιχειρηματίες. Επιπλέον, ενώ αναγνωρίζουν την αξία της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους, αισθάνονται ανασφαλείς με τη χρήση της και περιορίζουν τη δυναμική τους.
Η πρωτοβουλία της Vodafone ονομάζεται WomenInBusiness.Connected και παρέχει:
- Δωρεάν για 1 χρόνο κατασκευή και λειτουργία website ή e-shop για την ψηφιοποίηση της επιχείρησής τους και την αύξηση των πωλήσεών τους με την υπηρεσία Vodafone Business Online
- Δωρεάν αναβάθμιση σύνδεσης σε υπερυψηλές ταχύτητες Vodafone Fiber 100 Mbps για μία μοναδική εμπειρία Internet μέσα από το Vodafone Giga One Net, στην τιμή του ADSL για ένα χρόνο, ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους
- Εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη από τους Vodafone Business Advisor, οι οποίοι βρίσκονται πάντα δίπλα τους για να τις ενημερώνουν για ό,τι νέο υπάρχει, να τις καθοδηγούν και να τις υποστηρίζουν με βάση τις ανάγκες και τις ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίζει η επιχείρησή τους, τη δεδομένη χρονική στιγμή και ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται.
Τι δείχνουν οι έρευνες
Σύμφωνα με την έρευνα που εκπόνησε η Focus – Bari για λογαριασμό της Vodafone, oι γυναίκες επιχειρηματίες αναγνωρίζουν την αξία της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους, όμως αισθάνονται λιγότερο ασφαλείς με τη χρήση της, με αποτέλεσμα να περιορίζουν τη δυναμική τους.
Επίσης, οι γυναίκες ξεκινούν τη δική τους επιχείρηση με βασικό κίνητρο την εκπλήρωση των ονείρων τους και όχι μόνο με γνώμονα το κέρδος . Μάλιστα, χαρακτηρίζονται από ρεαλιστικές προσδοκίες, υπομονή και ευελιξία, επενδύουν σε σταθερές, συναισθηματικές σχέσεις, κινούνται προσεκτικά, αποφεύγοντας τα μεγάλα ή μακροπρόθεσμα σχέδια, ενώ εκτιμούν έννοιες όπως την εξέλιξη, τη βελτίωση και τη γνώση.
Ωστόσο, καταδεικνύουν μικρότερο βαθμό πίστης στις δυνατότητές τους ως επιχειρηματίες, δημιουργούν επιχειρήσεις με μικρότερη εμβέλεια και δυναμική και τείνουν να μην εκφράζουν τον ίδιο βαθμό εκτίμησης σε βασικές επιχειρηματικές αξίες, όπως η επιτυχία, το κέρδος και η συνεχής ανάπτυξη.
Επιπλέον, σύμφωνα με χρηματοοικονομική ανάλυση που εκπόνησε η ICAP για λογαριασμό της Vodafone, οι μικρές επιχειρήσεις που ελέγχονται από γυναίκες, παρουσιάζουν καλύτερη οικονομική απόδοση σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς, όπως τεκμηριώνεται και από τον συγκριτικά υψηλότερο δείκτη αποδοτικότητας των απασχολουμένων κεφαλαίων των επιχειρήσεών τους.
Μάλιστα, όπως προκύπτει από την έρευνα, οι γυναίκες επιδεικνύουν ιδιαίτερη ικανότητα στην αξιοποίηση των κεφαλαίων τους, μεριμνούν για τη γρήγορη εξόφληση των οφειλών τους και τη θωράκιση από φαινόμενα επισφαλών απαιτήσεων, εστιάζουν στην οικονομική βιωσιμότητα, ενώ διαθέτουν όραμα και στρατηγική. Και δίνουν έμφαση στην ελαχιστοποίηση της δανειακής εξάρτησης των επιχειρήσεων, ενώ επιδεικνύουν ικανότητα στην ανάπτυξη κερδών, αφού διαχειρίζονται επιτυχώς τα ίδια και ξένα κεφάλαια που διαθέτουν.