ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στο χώρο των ταχυμεταφορών εισέρχεται η Skroutz

Στο χώρο των ταχυμεταφορών εισέρχεται η Skroutz

Στην εξαγορά της MyJobNow Delivery, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών μέσω της SendX, προχώρησε η Skroutz.

Το τίμημα της εξαγοράς δεν αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση αλλά σύμφωνα με πληροφορίες κινείται σε επίπεδα λίγο πάνω από τα 2 εκατ. ευρώ.

Με την κίνηση αυτή, η Skroutz εισέρχεται στο χώρο των ταχυμεταφορών και πιο συγκεκριμένο στο τελευταίο τμήμα της αλυσίδας, το αποκαλούμενο και last mile. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «η στρατηγική αυτή επένδυση θα επιτρέψει στην Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο». Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.

Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της MyJobNow Delivery. H εταιρείαιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019 ως spin-off της MYJOBNOW με διοίκηση τους Στέφανο Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρο Παπασπυρίδη. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.

Ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skroutz, δήλωσε σχετικά:

«Το Skroutz εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία πρωτοστατεί η ολοκληρωμένη εμπειρία του καταναλωτή από τα πρώτα βήματα με την είσοδο στην πλατφόρμα, την αναζήτηση προϊόντων από αξιόπιστους συνεργάτες, τις ασφαλείς και ευέλικτες συναλλαγές και τέλος την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. Αντιλαμβανόμενοι τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά και με στόχο να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προχωρούμε σε καθετοποίηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων, παρέχοντας νέες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο “last-mile”, το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό τμήμα στο «ταξίδι» του χρήστη στο www.skroutz.gr».