Πώς τα Media Markt έφθασαν να προσφέρουν παραδόσεις στην πόρτα… του αυτοκινήτου
Συνέντευξη του Θανάση Δόση, εκτελεστικού διευθυντή δικτύου και πωλήσεων της MediaMarkt στον δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά
Τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού άλλαξαν τα δεδομένα σε πολλά κομμάτια της καθημερινότητάς μας με τις εταιρείες, ειδικά στο χώρο του λιανεμπορίου, να αποδεικνύονται αρκετά εφευρετικές προκειμένου να προσφέρουν γρήγορους αλλά -το κυριότερο- περισσότερο ασφαλείς τρόπους παράδοσης των προϊόντων τους στους πελάτες τους.
Ενδεχομένως, η πιο καινοτόμα προσέγγιση έγινε από τη MediaMarkt με μία υπηρεσία ονόματι Drive Up, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της αλυσίδας να αγοράσουν online και να παραλάβουν ανέπαφα στην πόρτα… του αυτοκινήτου τους. «Σε μία μεταβατική περίοδο, από το lockdown προς την επιστροφή στην κανονικότητα, και αντιλαμβανόμενοι την ανησυχία του κόσμου που ήταν ανήσυχος για τα νέα δεδομένα, κληθήκαμε να βρούμε τον βηματισμό σε αυτή τη νέα πρόκληση. Έτσι, γεννήθηκε και η ιδέα του Drive up, μιας καινοτόμας για την ελληνική αγορά υπηρεσίας που λύνει τα χέρια των πελατών μας και τους βοηθά να κάνουν εύκολα και γρήγορα τις αγορές τους από τα καταστήματά μας, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας» αναφέρει στο CNN Greece, ο Θανάσης Δόσης, εκτελεστικός διευθυντής δικτύου και πωλήσεων της MediaMarkt.
«Αξιοποιώντας τους μεγάλους χώρους parking που διαθέτουμε, η νέα μας υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να αποκτήσουν αυτό ακριβώς που χρειάζονται με μία πολύ απλή διαδικασία» αναφέρει το στέλεχος της γνωστής αλυσίδας, τονίζοντας ότι
«η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα του δικτύου μας, ώστε κάθε καταναλωτής να μπορεί να επιλέξει το κατάστημα της MediaMarkt που τον διευκολύνει».
Σύμφωνα με τον κ. Δόση, η καινοτομία του Drive up έγκειται στο ότι δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να κάνει τις αγορές του γρήγορα και με ασφάλεια από την άνεση του σπιτιού του, είτε online είτε τηλεφωνικά, και να παραλάβει ανέπαφα στην πόρτα του αυτοκινήτου του. «Πρόκειται δηλαδή για μία μέθοδο ανέπαφης παράδοσης, η οποία επιτρέπει στον πελάτη να παραμείνει στο αυτοκίνητό του, όσο οι άνθρωποί μας παραδίδουν, ανέπαφα, στο πορτ μπαγκάζ του οχήματος του».
Όσον αφορά στις προκλήσεις που είχε η δημιουργία της υπηρεσίας ο κ. Δόσης σημειώνει ότι στην περίπτωση του Drive Up, η MediaMarkt πρακτικά επεδίωξε να βρει και να αξιοποιήσει τους απαιτούμενους πόρους. «Στην περίπτωσή μας, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα mediamarkt.gr αλλά και το τηλεφωνικό μας κέντρο, τους μεγάλους χώρους στάθμευσής και φυσικά τους ανθρώπους μας» σημειώνει ο κ. Δόσης, προσθέτοντας πως το Drive Up ήρθε να συμπληρώσει τον «κόσμο υπηρεσιών» που προσφέρει η ΜediaΜarkt όπως είναι για παράδειγμα, η υπηρεσία ασφαλούς εγκατάστασης κλιματιστικών ή η υπηρεσία συντήρησης κλιματιστικών που είναι και πιο επίκαιρες αυτή τη στιγμή.
Το Drive Up πάντως δεν είναι η μόνη νέα υπηρεσία που θα δούμε. «Στη MediaMarkt, ανέκαθεν, με όχημα τη δημιουργικότητα που διακρίνει όλη μας τη λειτουργία σχεδιάζαμε νέες, καινοτόμες υπηρεσίες για να κάνουμε κάθε αγορά, ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη, παράγοντας οφέλη για όλους εκείνους που επιλέγουν το δίκτυό μας: στόχος μας είναι κάθε υπηρεσία μας να μην απαντά απλά στις ανάγκες που ανακύπτουν, αλλά να δημιουργεί προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας και να βελτιώνει την καθημερινότητά τους. Αυτή είναι η αποστολή του brand μας κι αυτήν επιδιώκουμε μέσα από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις δράσεις μας» επισημαίνει ο κ. Δόσης. «Προς αυτή την κατεύθυνση, ασφαλώς θα δούμε νέες υπηρεσίες για τις οποίες θα ενημερώνουμε το κοινό» σπεύδει να προσθέσει.
«Στόχος είναι το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχουμε να είναι προσβάσιμο για όλους και μάλιστα διατηρώντας αδιαπραγμάτευτο το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε. Πολύ περισσότερο σε μια εποχή σαν αυτή που διανύουμε τώρα, μια εποχή που μαζί βρίσκουμε τους τρόπους για να κάνουμε τα πρώτα μας βήματα σε μια νέα καθημερινότητα, τρόπους που μας κάνουν να νιώθουμε αισιόδοξοι και πάνω από όλα ασφαλείς».