ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ν26: Mετοχές και προϊόντα από το εξωτερικό αγόρασαν οι Έλληνες καταναλωτές

Τις ευκαιρίες που έχει δημιουργήσει η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης στην Ελλάδα λόγω και των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του COVID-19, σκοπεύει να επιδιώξει να αξιοποιήσει η Ν26, η γερμανική fintech startup, που είναι από τις πλέον δημοφιλείς στην Ευρώπη όπως και στην Ελλάδα.

«Στόχος μας είναι να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες και να ενισχύσουμε την πελατειακή βάση μας» επισημαίνει στο CNN Greece ο Sarunas Legeckas, γενικός διευθυντής της N26 για την περιοχή που αποκαλείται «ευρύτερη Ευρώπη» και περιλαμβάνει όλη την ήπειρο με εξαίρεση τις πολύ μεγάλες αγορές.

Η Ν26 έχει πλέον ξεπεράσει τους 50.000 πελάτες στην Ελλάδα, αλλά ο στόχος είναι ο αριθμός αυτός να αυξηθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες. «Είναι μία ευκαιρία να δείξουμε πόσο εύχρηστο είναι να χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες μίας ψηφιακής τράπεζας αλλά και πόσο γρήγορα μπορείς να ανοίξεις έναν λογαριασμό» τονίζει ο κ. Legeckas, ο οποίος επισημαίνει ότι η N26 σκοπεύει να αξιοποιήσει τα επιπλέον 100 εκατ. δολάρια χρηματοδότησης που έλαβε πρόσφατα προκειμένου να επιταχύνει την αύξηση της πελατειακής βάσης της.

«Οι υπηρεσίες μας είναι ιδανικές για τέτοιου είδους κρίσεις» δηλώνει το στέλεχος της Ν26, προσθέτοντας ότι είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την εταιρεία το γεγονός ότι κατέχει τραπεζική άδεια. «Πολλοί πελάτες μας θεωρούν και ένα είδος καταφυγίου. Γι’ αυτό και οι καταθέσεις σε λογαριασμούς Ν26 αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας» επισημαίνει ο κ. Legeckas, προσθέτοντας ότι αυτό συνέβη και όσον αφορά στους Έλληνες πελάτες.

Πέραν των καταθέσεων, οι Έλληνες πελατές της Ν26 άρχισαν να χρησιμοποιούν τις κάρτες και τους λογαριασμούς τους για αγοραπωλησίες μετοχών (!) αλλά και για αγορές από το εξωτερικό. «Αντίστοιχες τάσεις είδαμε και σε άλλες χώρες» σημειώνει ο κ. Legeckas, αναφέροντας ότι στην Ελλάδα ο αριθμός των πληρωμών έπεσε κατά 40% με αύξηση της αξίας των συναλλαγών, ενώ σημαντική πτώση της τάξεως του 48% υπήρξε και στη χρήση της κάρτας για αναλήψεις μετρητών.

Το τελευταίο στοιχείο ερμηνεύεται ως στροφή των καταναλωτών από τη χρήση μετρητών, από την άλλη πλευρά τα στοιχεία δείχνουν και μία αύξηση 16% στο μέσο ποσό ανάληψης. Πάντως, η γενική αίσθηση των ανθρώπων της Ν26 είναι πως οι Έλληνες καταναλωτές επεδίωξαν να αποταμιεύσουν χρήματα, δεδομένου κιόλας ότι πρόσφατη έρευνα της εταιρείας έδειξε ότι το 49% των Ελλήνων ανησυχεί για την οικονομική κατάσταση του.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει πάντως και η λίστα με τις 10 εταιρείες όπου οι Έλληνες πελάτες της Ν26 χρησιμοποίησαν την κάρτα/λογαριασμό του στη γερμανική fintech startup για να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους. Και αυτό γιατί έχουμε νέα είσοδο, το Aliexpress, που είναι το online κατάστημα της Alibaba για τους καταναλωτές εκτός Κίνα, όπως έχουμε και σημαντική άνοδο εταιρειών όπως το Etoro, το Plus500.com και το CEX.io, οι οποίες δραστηριοποιούνται στις αγοραπωλησίες μετόχων αλλά και κρυπτονομισμάτων. Μία ένδειξη ότι οι Έλληνες έμειναν πίσω και αποφάσισαν να ασχοληθούν με μετοχές.

COIVD-19 και επόμενα πλάνα

Τις τελευταίες εβδομάδες με τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού οι 1.500 εργαζόμενοι της Ν26 ξεκίνησαν να εργάζονται από το σπίτι. «Αποδείχθηκε πιο εύκολο από όσο νομίζαμε και δεν υπήρξε καμία αρνητική επίπτωση όσον αφορά την παραγωγικότητα. Θα έλεγα, μάλιστα, ότι στην ομάδα είδα και αύξηση της παραγωγικότητας» αναφέρει ο κ. Legeckas, προσθέτοντας ότι μάθαμε αρκετά από αυτή την εμπειρία και θέλουμε να δούμε πως θα την αξιοποιήσουμε.

H N26, ο αριθμός των πελατών της παγκοσμίως έχει ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια, έχει λανσάρει μία σειρά από συνδρομητικές υπηρεσίες όπως είναι το Premium και η Metal, οι οποίες είναι διαθέσιμες και στην Ελλάδα. «Είμαστε ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα πορεία» αναφέρει ο κ. Legeckas, σπεύδοντας να σημειώσει ότι «θα δείτε πολλά πράγματα μέσα στους επόμενους μήνες.

Στα άμεσα πλάνα της Ν26 περιλαμβάνεται η περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. «Υπάρχουν πολλά ζητήματα που σχετίζονται με τις διαδικασίες που μπορούμε να βελτιώσουμε, ιδίως όσον αφορά στο θέμα των προμηθειών» αναφέρει το στέλεχος της γερμανικής εταιρείας, προσθέτοντας ότι ένας τομέας που δίνεται είναι αυτός ης παροχής συμβουλών και προτάσεων. «Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα προϊόν που είναι περισσότερο τεχνολογικό παρά τραπεζικό» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Legeckas.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης