Πώς το digital marketing οδηγεί τις ελληνικές επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή
Η ψηφιακή εποχή την οποία ο σύγχρονος κόσμος διανύει εδώ και λίγα χρόνια, χαρακτηρίζεται από τεράστια άλματα μεταξύ του χθες, του σήμερα και του αύριο. Αυτό που χθες ήταν δεδομένο, σήμερα είναι ήδη ξεπερασμένο και αύριο δεν θα είναι παρά «αρχαία ιστορία». Πόσα πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα στην καθημερινότητά μας κατά τη δεκαετία του 2000, από το 2010 και μετά μας φαίνονταν ήδη παρελθόν και σήμερα, στην αυγή του 2020 τα κατατάσσουμε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, που μάλιστα έχει σφραγιστεί οριστικά; Ποιος μπορούσε το 2000 να φανταστεί πως μέσω του κινητού μας τηλεφώνου θα ήμασταν σε θέση να αγοράσουμε πράγματα και υπηρεσίες που τότε είχαμε μόνο εάν στεκόμασταν στην ουρά;
Αντίστοιχα είναι και τα άλματα που έχουν συντελεστεί το τελευταίο διάστημα στο marketing των επιχειρήσεων. Πλέον ο όρος digital marketing βρίσκεται στο περιεχόμενο κάθε επιχείρησης που έχει στόχους και όραμα, ωθώντας την προς το μέλλον. Το digital marketing ουσιαστικά αφορά στη σύνθεση όλων των ηλεκτρονικών και ψηφιακών μέσων βρίσκονται στη διάθεση μιας επιχείρησης ώστε να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Επιπλέον, παρέχει αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με όλα τα παραδοσιακά μέσα προώθησης μιας επιχείρησης: Δεν ακολουθεί απλά τις εξελίξεις στο χώρο, αλλά σε πολλές περιπτώσεις τις δημιουργεί. Έτσι, οδηγεί τις ελληνικές επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή, ανοίγοντάς τους ορίζοντες σε νέες αγορές, με νέες δυνατότητες, με ανεξάντλητα όρια και επιλογές.
Δεν νοείται άλλωστε, πλέον, επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον οποιοδήποτε τομέα και δεν «υπάρχει» διαδικτυακά, ώστε να μπορεί ο πιθανός πελάτης να την εντοπίσει στο διαδίκτυο, να καταλάβει εάν προσφέρει αυτό που εκείνος ψάχνει, να τον εξυπηρετήσει όσο γίνεται και διαδικτυακά. Αντίστοιχα, η ίδια η επιχείρηση οφείλει πλέον να μπορεί να ανιχνεύει δυνητικούς πελάτες σε όλα τα… μήκη και τα πλάτη του παγκόσμιου ιστού, κάτι που τη βοηθά να ξεπερνάει ολοένα και περισσότερο τα όριά της. Ο επιχειρηματίας που οραματίζεται μια τέτοια επιχείρηση, σύγχρονη αλλά ακόμα και μπροστά από την εποχή της, δεν μπορεί παρά να επενδύσει το χρόνο του στο digital marketing και την κατανόησή του.
Στο ALBA Graduate Business School διοργανώνονται τα πιο πλήρη εκπαιδευτικά προγράμματα στο digital marketing, καθώς συνδυάζουν άψογα τόσο τη θεωρητική εκμάθηση με την πρακτική εφαρμογή, όσο και την φυσική παρουσία με το eLearning. Το Professional Diploma in Digital Marketing έχει συνολική διάρκεια 116 ωρών, από τις οποίες οι 63 διδάσκονται στους χώρους του ALBA και οι υπόλοιπες 53 μέσω online tutorials. Μέσω computer lab αλλά και της νέας εισαγωγής στο πρόγραμμα, της DigiDay, οι εκπαιδευόμενοι έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν μέσω πρακτικής εξάσκησης όσα διδάχθηκαν στη θεωρία. Για πρώτη φορά φέτος, μάλιστα, διδάσκονται τα μαθήματα «2020 Marketing», «Online Reputation Management» και «Programmatic», παράλληλα με μαθήματα στις ενότητες «Social Media Marketing», «Search Engine Marketing», «Web Analytics», κά.
Με την παρακολούθηση των μαθημάτων ο κάθε συμμετέχοντας έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλες τις νέες τεχνολογίες, ώστε να διαχειρίζεται τη φήμη του brand του, απευθυνόμενος στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή. Το πρόγραμμα τρέχει με μεγάλη επιτυχία από το Μάρτιο του 2014 και έχει ήδη εκπαιδεύσει πάνω από 1.700 στελέχη των μεγαλύτερων εταιριών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Οι εγγραφές γίνονται είτε χειρόγραφα, με μία φόρμα εγγραφής, είτε ηλεκτρονικά και τα μαθήματα πραγματοποιούνται δύο φορές την εβδομάδα, κατά κύριο λόγο κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, 18.00-21.30, στο ALBA Graduate Business School στην οδό Ξενίας 6-8, απέναντι από την πλατεία Μαβίλη.
Με την εκπαίδευση του digital marketing που προσφέρει το ALBA, οι ελληνικές επιχειρήσεις οδηγούνται στην ψηφιακή εποχή και συναγωνίζονται επάξια κάθε ανταγωνιστή από οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου.