Πώς μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ αυξάνει την παραγωγικότητά της
Οι επιχειρήσεις με πολυάριθμα σημεία πώλησης και παρουσίας αλλά και χιλιάδες εργαζομένους έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις όσον αφορά στις πληροφοριακές υποδομές τους και ιδίως τις υπολογιστικές συσκευές που χρησιμοποιούν. Και ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος, ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με περισσότερους από 14.000 εργαζομένους.
Η πρόκληση για την AB Βασιλόπουλος, όπως εξηγούν στο CNN Greece τα στελέχη της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, είναι να χρησιμοποιεί λύσεις που διακρίνονται από αξιοπιστία, ταχύτητα υποστήριξης και ευελιξία. Παράλληλα, θα πρέπει να καλύπτουν και τις ανάγκες των εργαζομένων όσον αφορά στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και της κινητικότητας.
Προκειμένου να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες της, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει επιλέξει και συνεργάζεται από το 2014 με τη Lenovo. Πάνω από 3.000 προσωπικοί υπολογιστές (φορητοί και επιτραπέζιοι) και tablets της Lenovo χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους της ΑΒ Βασιλόπουλος, οι οποίοι δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η χρήση της τεχνολογίας -και των κατάλληλων τεχνολογικών λύσεων- είναι ιδιαίτερη σημαντική. Ιδίως από τη στιγμή που βασικός στόχος της στρατηγικής της αλυσίδας είναι να προσφέρει μία πρωτοποριακή εμπειρία στον πελάτη και να γίνει η εταιρεία του μέλλοντος για το λιανεμπόριο.