Digital marketing: Οι ψηφιακές σπουδές πίσω από την επιτυχία των κορυφαίων επιχειρήσεων
Όταν ιδρύεις μια επιχείρηση, θέλεις να τη δεις να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται. Δεν θέλεις αυτή η πρόοδος να σταματήσει, θεωρώντας ότι «μέχρι εκεί μπορεί» γιατί ξέρεις ότι οι δυνατότητές της είναι απεριόριστες, εφόσον ακολουθούν τις εξελίξεις, συγχρονίζονται με την επικαιρότητα και τις τάσεις, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά διεθνώς. Δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο αντικείμενο με το οποίο ασχολείται η επιχείρησή σου. Έχει να κάνει με τα δικά σου όνειρα και τους δικούς σου στόχους, που δεν έχουν πουθενά «ταβάνι». Αυτό που έχεις κατακτήσει είναι σπουδαίο, όμως ξέρεις καλά πως μπορείς να το προχωρήσεις κι άλλο, μπορείς να το φτάσεις παρακάτω, μπορείς να πετάξεις ακόμα πιο μακριά. Η σκληρή δουλειά σε έφερε μέχρι εδώ και η σκληρή δουλειά θα σε οδηγήσει στο επόμενο βήμα. Μόνο που πλέον δεν χρειάζεται να παλεύεις ολομόναχος.
«Κλειδί» το digital marketing και η διαρκής εκπαίδευση
Το «κλειδί» που θα σου δώσει την ώθηση που χρειάζεσαι είναι αυτό που ονομάζουμε digital marketing. Την εποχή που το διαδίκτυο και η τεχνολογία κατακτούν τον κόσμο, η επιχείρησή σου πρέπει να ακολουθήσει. Εσύ ο ίδιος είναι ανάγκη να μάθεις, να εκπαιδευτείς στο εργαλείο αυτό που θα συμβάλει στο να προωθηθούν τα όνειρά σου στο επόμενο επίπεδο -κι από εκεί, ακόμη παραπέρα. Πρόκειται ουσιαστικά για τον συνδυασμό και την στρατηγική που προκύπτει από όλους τους ηλεκτρονικούς-ψηφιακούς τρόπους που μπορείς να χρησιμοποιήσεις ώστε να επικοινωνήσεις στο κοινό που σε ενδιαφέρει, το μήνυμά σου. Τα «όπλα» στη δημιουργία μιας digital marketing στρατηγικής είναι πολλά και πρέπει να αξιοποιούνται κατάλληλα στην επίτευξη του στόχου: Το Search Engine Marketing, το Email Marketing, το Social Media Marketing και το Content Marketing, είναι πτυχές του digital που βοηθούν την επιχείρηση να αναπτυχθεί στο έπακρο και απαιτείται να τις γνωρίζει και να τις κατανοεί πολύ καλά οποιοσδήποτε καταπιάνεται με το αντικείμενο.Το digital marketing σήμερα είναι απαραίτητο συστατικό επιτυχίας. Είναι ο συνδετικός κρίκος μιας επιχείρησης με την αγορά στην οποία προσβλέπει ώστε το προϊόν ή η υπηρεσία που εμπορεύεται να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Είναι ο τρόπος με τον οποίο θα επικοινωνήσεις την αξία της επιχείρησής σου στοχευμένα και αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα, θα μιλήσεις στον καταναλωτή που είναι ο εν δυνάμει πελάτης σου. Είναι το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις βαθύτερα ποια ανάγκη του κόσμου θέλεις να καλύψεις και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις. Είναι, με μία λέξη, απαραίτητο να το γνωρίζεις εις βάθος.Πώς θα το επιτύχεις αυτό; Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνεις αναζητώντας πώς θα καλύψεις ενδεχόμενα κενά στον τομέα του digital marketing είναι να θεωρήσεις πως είναι κάτι πάρα πολύ απλό, που μπορεί κανείς να το επιτύχει πάρα πολύ εύκολα. Δεν πρέπει όμως να αφήσεις μια τέτοια σκέψη να σε κυριεύσει, γιατί πολύ απλά, θα χάσεις το παιχνίδι. Αντίθετα, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να απευθυνθείς στους ειδικούς, να βρεις ποιο είναι το κατάλληλο πρόγραμμα για εσένα και την επιχείρησή σου και να αφιερώσεις χρόνο για σπουδές στο συγκεκριμένο αντικείμενο, με σκοπό να το κατακτήσεις. Όσοι εργάζονται σε αυτόν τον τομέα γνωρίζουν πάρα πολύ καλά πως μόνο μέσω της διαρκούς εκπαίδευσης μπορούν να βρίσκονται διαρκώς στην «πρώτη γραμμή» των εξελίξεων, παρακολουθώντας όσα συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο.Το πρόγραμμα σπουδών του ALBA
Το πρόγραμμα σπουδών του ALBA Graduate Business School, με τίτλο Professional Diploma in Digital Marketing είναι σχεδιασμένο για να καλύψει όλες αυτές τις ανάγκες. Συνδυάζοντας τα μαθήματα σε αίθουσα διδασκαλίας με το e-learning και την πρακτική εξάσκηση, κατορθώνει να απαντά σε ερωτήματα και να δίνει λύσεις σε προβλήματα που τίθενται διαρκώς σε όλο το φάσμα. Με διαρκή παρουσία στο χώρο από το 2014, έχει εκπαιδεύσει όλα αυτά τα χρόνια περισσότερα από 1.700 στελέχη των μεγαλύτερων πολυεθνικών αλλά και εθνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, προσφέροντας ενημέρωση και αναλυτική εκπαίδευση σε κάθε τομέα.Το Professional Diploma in Digital Marketing επιστρέφει φέτος ανανεωμένο και διαμορφωμένο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα trends της αγοράς. Έχει συνολική διάρκεια 116 ωρών, από τις οποίες οι 63 είναι ώρες φυσικής παρουσίας στην αίθουσα διδασκαλίας, ενώ προσφέρονται και 53 online tutorials (eLearning) ώρες, οι οποίες μάλιστα είναι διαθέσιμες έως και ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση του course. Αναλυτικά, οι διαλέξεις του προγράμματος:• Marketing before Digital (3.5h)
• Digital Marketing Foundations (3.5h)
• Search Engine Marketing (SEO) (3.5h)
• Email Marketing (3h)
• Display and Video Advertising (3.5h)
• Social Media Marketing (6h)
• Content Marketing (3h)
• Paid Search (3.5h)
• Website Optimization (3h)
• Analytics (5.5h)
• Digital at the service of Marketing (3h)
• 2020 Marketing (3.5h)
• Digital PR (3h)
• Online reputation management (ORM) (3h)
• Programmatic (3h)
• Strategy and Planning (3.5h)
• Learning from the professionals (3.5h)
• Online Tutorials (53h)
Με τον τρόπο αυτό καλύπτονται πλήρως οι εφαρμογές του digital marketing τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, καθώς γίνεται εμβάθυνση της γνώσης που δεν μένει μόνο στη θεωρία. Αντίθετα, στο πλαίσιο του μαθήματος γίνεται πρακτικά η δημιουργία διαφημίσεων μέσα στην αίθουσα σε θεωρητικό επίπεδο και μέσω computer lab σε πρακτικό. Παράλληλα, όλα όσα διδάσκονται με αυτόν τον τρόπο περιλαμβάνονται και στο eLearning περιεχόμενο, ώστε κάθε συμμετέχων να μπορεί να κάνει την επανάληψη που θέλει στον δικό του χρόνο και με τον δικό του ρυθμό, όποτε το επιθυμεί.