Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Συνδυάζοντας καινοτομία και παράδοση για 56 χρόνια τώρα
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν είναι μία ακόμα μεγάλη εταιρεία, αλλά ένα κομμάτι της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που κάνει γενιές να εκφράζονται μέσα από τη συναρπαστική κουλτούρα της μπίρας. Από την εμβληματική ΑΜΣΤΕΛ στην πιο εναλλακτική και με έντονο τοπικό χαρακτήρα «ΝΥΜΦΗ», κάθε στιγμή στην ιστορία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είναι γεμάτη καινοτομία που γίνεται παράδοση και παράδοση που εξελίσσεται σε καινοτομία.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών, που ενώθηκαν για να φέρουν στην Ελλάδα την πιο εμβληματική ετικέτα μπίρας της εποχής. Έτσι, δύο χρόνια αργότερα, το 1965, ξεκίνησε η παραγωγή της ΑΜΣΤΕΛ στο πρώτο ζυθοποιείο της εταιρείας στην Αθήνα. Έκτοτε, η ΑΜΣΤΕΛ ταυτίστηκε με το οικογενειακό τραπέζι, πρωταγωνίστησε στις κινηματογραφικές ταβέρνες και τα μπαρ της εποχής, συντρόφευσε προσωπικές στιγμές που έγιναν αναρίθμητες αναμνήσεις και έγινε συνώνυμη της μπίρας στην Ελλάδα.
Σήμερα, πλάι στη διάσημη Heineken (που έκανε την εμφάνιση της στη χώρα μας το 1981) και την AΜΣΤΕΛ, νέα σήματα από το πρόσφατο παρελθόν επαναπροσδιορίζουν τη σχέση της Εταιρείας με την παράδοση.
Από την επανακυκλοφορία της ΑΛΦΑ μέχρι την αναβίωση της ΜΑΜΟΣ (ένα αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρείας με την οικογένεια Μάμου), η Αθηναϊκή Ζυθοποιία καταφέρνει να απευθύνεται στους νεότερους με προϊόντα που συγκινούσαν και συγκινούν τους παλαιότερους, να μιλά για παράδοση, οικογένεια, φιλία και να συνδέει διαφορετικούς ανθρώπους με κώδικες και αξίες που βρίσκουν νέες εκφράσεις σε κάθε γενιά.
Αλλά δεν μένει μόνο εκεί.
Γιατί η σύγχρονη εποχή φέρνει νέες καθημερινές συνήθειες, γευστικές αναζητήσεις, καταναλωτικές και διατροφικές ανάγκες που δημιουργούν νέες τάσεις και καινοτόμα προϊόντα.
Απέναντι σε αυτές τις προκλήσεις η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πρωτοπορεί εκσυγχρονίζοντας αγαπημένες μάρκες και λανσάροντας ετικέτες που ανταποκρίνονται σε νέες ανάγκες και εκφράζουν τις πιο πρωτοποριακές τάσεις της εποχής μας.
Από την αλέγκρα Άμστελ Kargo IPA για την πιο urban πλευρά των Millennials και της Generation Z έως τις Low and Now Alcohol εκδοχές των ιστορικών της σημάτων, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μεγαλώνει τον κόσμο της μπίρας, εμπλουτίζει την κουλτούρα της και διευρύνει την αγορά. Μέσα από τη διαφοροποίηση και την εξέλιξη των προϊόντων της, η μπίρα γίνεται μία επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας και για κάθε μέλος της παρέας.
Πάνω από όλα ωστόσο, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παραμένει επίκαιρη για 56 συνεχόμενα χρόνια ως ο μεγαλύτερος παίκτης μίας αγοράς και ενός προϊόντος συνυφασμένου με τις προσωπικές και συλλογικές στιγμές της ελληνικής κοινωνίας.