Εξατομίκευση, τεχνολογία και ευελιξία «χτίζουν» το e-shop του μέλλοντος
Το E-Commerce Conference’19, που διοργάνωσαν η Boussias Communications και το Marketing Week, πραγματοποιήθηκε στις 11 Απριλίου, ενημερώνοντας πάνω από 200 στελέχη και επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς για τις τάσεις και τις προοπτικές του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Σημαντικός προσκεκλημένος του συνεδρίου και διαθέτοντας τον τίτλο του Sir για τη συμβολή του στην εξέλιξη του λιανικού εμπορίου, κυρίως από τη θέση του CEO στην Marks & Spencer, ο Lord Stuart Rose, Chairman της OCADO. Στην keynote ομιλία του, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα εν μέσω ενός οικοσυστήματος που χαρακτηρίζεται από αλλεπάλληλα disruptions, αναφερόμενος εμφατικά στη σημασία της βιωσιμότητας, θεματική που απασχολεί σοβαρά τους millennials.
Επιπροσθέτως, 6 υψηλόβαθμα στελέχη και experts από τη διεθνή αγορά και 19 από την εγχώρια σκηνή, παρουσίασαν αποτελέσματα ερευνών σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά στο Διαδίκτυο και έδωσαν πρακτικές συμβουλές για την αποτελεσματική αξιοποίηση των πιο δυναμικών τάσεων, όπως chatbots, voice και visual search, ενώ έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στη seamless εμπειρία μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής προσέγγισης.