ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καθησυχάζει τους πελάτες της η Talk Talk για την κυβερνοεπίθεση

REUTERS/Stefan Wermuth

Δεν θα μπορέσουν να κλέψουν χρήματα από τους πελάτες της, ανακοίνωσε η βρετανική εταιρεία παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών Talk Talk, αναφορικά με την υπόθεση κυβερνοεπίθεσης, που πραγματοποιήθηκε εναντίον της αυτήν την εβδομάδα.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έλαβε αίτημα για λύτρα από αγνώστους, οι οποίοι ανέλαβαν την ευθύνη για την κυβερνοεπίθεση που μπορεί να έχει οδηγήσει στην κλοπή προσωπικών δεδομένων των περισσότερων από τέσσερα εκατομμύρια πελατών της.

«Είναι μια επίθεση μικρότερη απ' ό,τι αρχικά πιστεύαμε», δήλωσε στο Sky News η διευθύνουσα συμβουλος της εταιρειας, Ντάιντο Χάρντινγκ, συμπληρώνοντας ότι «από οποιαδήποτε πληροφορία πιστωτικής κάρτας έχουν κλέψει, έχουν απαλειφθεί τα έξι μεσαία ψηφία της πιστωτικής κάρτας ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οικονομικές συναλλαγές».

Η εταιρεία, σε βάρος της οποίας έχουν πραγματοποιηθεί φέτος άλλες δύο παραβιάσεις δεδομένων, ανακοίνωσε επίσης πως η επίθεση δεν έπληξε τα συστήματά της και πως δεν υπήρξε παραβίαση των κωδικών πρόσβασης των πελατών της στον ιστότοπο.

Ωστόσο, επικεφαλής βρετανικών επιχειρήσεων προειδοποίησαν σήμερα για τον κίνδυνο των ηλεκτρονικών εγκλημάτων και κάλεσαν την αστυνομία να θεωρήσει το θέμα επείγουσα προτεραιότητα, λέγοντας πως οι εταιρείες αντιμετωπίζουν συνεχείς παραβιάσεις της ασφάλειάς τους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης