ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Αφιερωματικό Έτος Τουρισμού Ελλάδας – Ρωσίας 2017-2018

  • Η Ελλάδα ο 2ος δημοφιλέστερος προορισμός Ρώσων τουριστών στον κόσμο – Περισσότεροι από 900.000 Ρώσοι αναμένεται να επισκεφτούν ελληνικούς προορισμούς ως το τέλος του έτους
  • Ρεκόρ συμμετοχής της Ελλάδας σε εκθέσεις τουρισμού στην Ρωσία με μεγάλη συμμετοχή Ελλήνων συνεκθετών
  • Συνολικά 31 δράσεις πραγματοποιήθηκαν στις δύο χώρες και 16 ταξίδια εξοικείωσης Ρώσων δημοσιογράφων και στελεχών της ρωσικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας σε ελληνικούς προορισμούς (αριθμός ρεκόρ)
  • Δρομολογήθηκαν 10 νέες πτήσεις από περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας απευθείας με αεροδρόμια της Ρωσίας και 6 με ενδιάμεσους σταθμούς
  • Η Ελλάδα σημείωσε άνοδο άνω του 1% στη συνολική κίνηση Ρώσων ταξιδιωτών και 5% στα οργανωμένα πακέτα διακοπών το 2018, παρά τη μείωση του ρυθμού ανάπτυξης του εξερχόμενου τουρισμού της Ρωσίας
  • Νέο πλαίσιο διμερούς συνεργασίας μεταξύ ελληνικών και ρωσικών περιφερειών για συνεργασία στους τομείς του τουρισμού, του πολιτισμού, του εμπορίου και της αεροπορικής συνδεσιμότητας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Αφιερωματικό Έτος Τουρισμού Ελλάδας – Ρωσίας 2017-2018. Το Έτος Τουρισμού αποτέλεσε πρωτοβουλία της Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, και της Ομολόγου της, κας Alla Manilova, και συνιστά στρατηγικό πυλώνα διαπεριφερειακής σύμπραξης με τη στήριξη του ιδιωτικού τομέα και των τουριστικών φορέων.

Αποτελεί ένα πρωτοποριακό επιχειρησιακό πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών με στόχο την ανάδειξη νέων ελληνικών περιφερειακών προορισμών, των ανταγωνιστικών τους πλεονεκτημάτων, τη αντίστοιχη δημιουργία νέων θεματικών προϊόντων και τη διεύρυνση της ελληνικής τουριστικής προσφοράς με ουσιαστική ενίσχυσή της τουριστικής ροής από τη Ρωσία προς την Ελλάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Το Υπουργείο Τουρισμού καθ’όλη τη διάρκεια του Αφιερωματικού Έτους λειτούργησε ως «γέφυρα» για τον συντονισμό των δράσεων με τα συναρμόδια Υπουργεία, τις Περιφέρειες και τον ιδιωτικό τομέα για να προωθηθούν από ελληνικής πλευράς πρόσθετες στοχευμένες επιχειρησιακές δράσεις στη Ρωσία.

Η θετική εικόνα που εξέπεμψε η Ελλάδα μέσα από τις δράσεις του Έτους Τουρισμού έδωσαν σημαντική ώθηση στην ενίσχυση των αφίξεων. Οι ελληνικοί προορισμοί είναι από τους λίγους ευρωπαϊκούς που δεν επηρεάστηκαν αρνητικά από την αύξηση του ευρώ έναντι του ρουβλίου και την πολιτική των μεγάλων «εκπτώσεων» των τουρκικών ξενοδόχων. Σε αντίθεση με άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς που οι Ρώσοι ταξιδεύουν κυρίως την θερινή περίοδο, η Ελλάδα το 2018 κατέγραψε συνολική άνοδο 5%, σύμφωνα με τα στοιχεία του ROSTOURISM και της Ένωσης της Ρωσικής Τουριστικής Βιομηχανίας (ATOR).

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες, την αστάθεια της συναλλαγματικής ισοτιμίας του ρουβλίου και τη στροφή των Ρωσών τουριστών σε τουριστικούς προορισμούς εντός της Ρωσίας, λόγω της φιλοξενίας του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, η Ελλάδα φέτος βελτίωσε σημαντικά την θέση της στον τομέα του οργανωμένου τουρισμού σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι προτιμήσεις των τουριστών έχουν αλλάξει σε σχέση με πέρυσι. Η Ελλάδα το 2018 αναδείχθηκε δημοφιλής προορισμός των Ρώσων επισκεπτών για πρώτη φορά και τους χειμερινούς μήνες (αύξηση 5% το 1ο εξάμηνο του έτους), δίνοντας έμφαση στο city-break σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα οργανωμένα επαγγελματικά ταξίδια Ρωσικών εταιρειών, την φιλοξενία Ρωσικών εθνικών και συνολικά αθλητικών ομάδων για προπονητικό τουρισμό και τον οργανωμένο εκπαιδευτικό τουρισμό σχολείων και πανεπιστημίων της Ρωσίας.

Στο πλαίσιο του κεντρικού σχεδιασμού των αρμόδιων για τον τουρισμό Υπουργών της Ελλάδας και της Ρωσίας πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά η διασύνδεση 9 Περιφερειών της Ελλάδας και 30 Περιφερειών της Ρωσίας, όπου περιελάβανε εκτενείς παρουσιάσεις του τουριστικού προϊόντος των Περιφερειών των δύο χωρών, B2B συναντήσεις και συναντήσεις εργασίας με έμφαση στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των Περιφερειών και τα θεματικά τουριστικά προϊόντα (πολιτιστικό τουρισμό, θρησκευτικό-προσκυνηματικό, σχολικό, συνεδριακό, θαλάσσιο και τουρισμό υγείας και ευεξίας).

Μέσα από κεντρικές συμφωνίες του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς ομίλους της Ρωσίας δόθηκε έμφαση στην προώθηση και την προβολή νέων ελληνικών προορισμών στη ρωσική τουριστική αγορά, λιγότερο δημοφιλών, όπως η Ήπειρος, η Πελοπόννησος, η Μακεδονία και τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου. Καθώς, και στην καλή γνώση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσα από workshops και Β2Β συναντήσεις με στελέχη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας των δύο χωρών υπό την αιγίδα του ΕΟΤ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης