ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πάνω από 500.000 Έλληνες χρησιμοποιούν την PayPal

EPA

Τι δηλώνει στο CNN Greece ο γενικός διευθυντής της γνωστής πλατφόρμας πληρωμών για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, Marcin Glogowski.

Ψηλά στις προτεραιότητες της PayPal, μία από τις πιο γνωστές και δημοφιλείς πλατφόρμες ψηφιακών πληρωμών ιδίως στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, βρίσκεται η Ελλάδα. «Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι η Ελλάδα είναι, όντως, μία από τις πρώτες χώρες –μετά την Πολωνία– στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, όπου η PayPal προχώρησε στην προσαρμογή των υπηρεσιών της στην τοπική γλώσσα. Τώρα οι πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες της PayPal, καθώς και οι εμπειρίες checkout είναι πλέον διαθέσιμες στην τοπική γλώσσα, συμπεριλαμβανομένων και των σελίδων self-help», σημειώνει ο Marcin Glogowski, Γενικός Διευθυντής της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

«Και αυτό είναι μία απόφαση που έρχεται από τα κεντρικά», τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος της PayPal, προσθέτοντας ότι η διαδικασία προσαρμογής σε τοπική γλώσσα υπογραμμίζει την έμφαση που δίνει η εταιρεία σε μία συγκεκριμένη χώρα.

Όσον αφορά γιατί η PayPal δίνει έμφαση στην Ελλάδα, ο λόγος είναι απλός: πάνω από 500.000 Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν ενεργά την PayPal για να πραγματοποιήσουν online συναλλαγές, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης των ενεργών λογαριασμών στη χώρα μας κινείται στα επίπεδα του 15% σε ετήσια βάση.

«Είναι αξιοσημείωτο ότι το 10% της βάσης των ενεργών συνδρομητών μας στην περιοχή της Kεντρικής και Aνατολικής Ευρώπης αποτελείται από Έλληνες» επισημαίνει ο κ. Glogowski. «Το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, έχοντας κατά νου ότι οι Έλληνες χρήστες κάνουν εκτενή χρήση όλων των υπηρεσιών της πλατφόρμας (π.χ. μεταφορές χρημάτων και peer–to–peer (Ρ2Ρ) πληρωμές), σε επίπεδα που συγκρίνονται μόνο με τα αντίστοιχα των Φινλανδών» σπεύδει να προσθέσει το στέλεχος της PayPal. Σημειώνεται πως κατά μέσο όρο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ένας ενεργός χρήστης πραγματοποιεί περίπου 33 συναλλαγές ετησίως μέσω PayPal και οι Έλληνες είναι πολύ κοντά στον αριθμό αυτόν.

Βέβαια, εκείνοι που χρησιμοποιούν την PayPal στην Ελλάδα δεν είναι μόνο οι καταναλωτές, αλλά και οι έμποροι. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, ο ρυθμός αύξησης των εμπόρων και των επιχειρήσεων που αξιοποιούν τις δυνατότητες της δημοφιλούς πλατφόρμας ψηφιακών πληρωμών, αυξήθηκε το 2017 κατά 18%, ενώ τα γενικά νούμερα κινούνται σε πολύ υψηλά επίπεδα, με αυξητική τάση.

«Οι Έλληνες έμποροι δείχνουν να γνωρίζουν –όπως και οι καταναλωτές– όλα τα διαθέσιμα εργαλεία και τις δυνατότητες της πλατφόρμας και τις χρησιμοποιούν εκτενώς» επισημαίνει ο κ. Glogowski. «Για παράδειγμα, κάνουν συχνή χρήση του PayPal.Me, της υπηρεσίας που παρέχει τη δυνατότητα για γρήγορη αποδοχή συναλλαγών, ενώ γενικότερα οι ελληνικές επιχειρήσεις –και ειδικά οι μικρομεσαίες– αξιοποιούν την PayPal για τις (διασυνοριακές) πωλήσεις που κάνουν εκτός Ελλάδος». Η προστασία των πωλητών είναι επίσης ένας λόγος για τον οποίον οι Έλληνες έμποροι προτιμούν την PayPal, όπως και το γεγονός ότι όλες οι πληρωμές μεταφέρονται σχεδόν πάραυτα στους προσωπικούς λογαριασμούς PayPal.

«Με δεδομένο ότι η Ελλάδα είναι ψηλά στις προτεραιότητές μας, είναι πολύ πιθανό οι περισσότερες από τις νέες μας υπηρεσίες να είναι διαθέσιμες στη χώρα σας, ιδίως εκείνες που αφορούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποτελούν, άλλωστε, έναν κλάδο στον οποίον δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή παγκοσμίως», επισημαίνει ο κ. Glogowski, φέρνοντας ως παράδειγμα την ενεργοποίηση της δυνατότητας για χρήση της PayPal για μεταφορά χρημάτων μέσω του Skype.

Όσον αφορά τις επόμενες κινήσεις και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, μεγάλη έμφαση δίνεται στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο οποίος αναπτύσσεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς στην Ευρώπη. Σε ορισμένες χώρες, όπως οι ΗΠΑ και η Βρετανία, η πλατφόρμα ήταν επίσης διαθέσιμη για πληρωμές και σε φυσικά σημεία πώλησης, αλλά δεν υπάρχει ακόμα ενημέρωση σχετικά με πότε θα είναι διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα σε περιοχές όπως η Ανατολική Ευρώπη. «Την δοκιμάσαμε σε χώρες με ήδη πολύ μεγάλη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου», αναφέρει το στέλεχος του PayPal.

Επιπλέον, η PayPal εστιάζει στο κομμάτι των Ρ2Ρ πληρωμών, όπως και στις πληρωμές μέσω smartphones. «Το 2017 διεκπεραιώσαμε συναλλαγές αξίας 155 δισ. δολαρίων μέσω κινητών τηλεφώνων, ενώ ο συνολικός όγκος των mobile πληρωμών αυξήθηκε κατά 52% σε ετήσια βάση. Το διάστημα 2006-2010 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν κάτω από το 1% του συνολικού όγκου πληρωμών της PayPal, ενώ τώρα έχει ξεπεράσει το ένα τρίτο», σημειώνει ο κ. Glogowski, προσθέτοντας ότι στόχος της PayPal είναι να προσεγγίσει και όσους δεν έχουν τραπεζικό λογαριασμό, αλλά διαθέτουν κινητό τηλέφωνο, προκειμένου η εταιρεία να είναι σε θέση να τους προσφέρει υπηρεσίες πληρωμών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης