World Superbike: Δύο ημέρες απόλυτης αδρεναλίνης στην Ισπανία
Φτιάξαμε βαλίτσες και αναχωρήσαμε για Ισπανία. Συγκεκριμένα, Κάντιθ. Άνοιξα τους χάρτες στο κινητό για να βρω τον προορισμό. World Superbike και οι αγώνες με μηχανές είναι κάτι που δεν έχω ξαναδεί (και ίσως να μην ξαναδώ), σκέφτηκα. Ένιωσα αμέσως τόσο έτοιμη.
Η πόλη υπέροχη. Ένας λαμπρός ήλιος μάς υποδέχτηκε μία ημέρα πριν τους αγώνες. Η καλή θερμοκρασία ήταν bonus στη διάθεσή μας για περιπέτεια και αδρεναλίνη. Το βράδυ κύλησε με μια βόλτα πλάι στα νερά του Ατλαντικού και την αδημονία για το Σαββατοκύριακο αγώνων που θα ακολουθούσε.
Φτάνοντας στην Πίστα της Χερέθ (Circuito de Jerez) το πρωί του Σαββάτου, οι ήχοι από τις μηχανές έφτασαν στα αυτιά μας και η ανυπομονησία «χτύπησε» κόκκινο. Είχα διαλέξει ήδη την ομάδα που υποστήριζα στο φετινό πρωτάθλημα. Δεν ήταν άλλη από την Yamaha Racing Team with RIZLA+ και τους πολλά υποσχόμενους πιλότους της, Alex Lowes και Michael van der Mark.
Η περιήγηση στα πέριξ ήταν παραπάνω από διασκεδαστική. Ήταν απολαυστική. Όμορφες κοπέλες βρίσκονταν στο χώρο, ενώ στα γκαράζ γινόταν σχολαστικός έλεγχος στολών και οργάνων, λάστιχων των μηχανών. Η ώρα της εκκίνησης έφτασε. Οι μηχανές παρατάχθηκαν και η σημαία έπεσε. Οι γκαζιές εξαφάνισαν οποιονδήποτε φυσικό ήχο. Η αδρεναλίνη άρχισε να ανεβαίνει.
Βρισκόμενη πάνω σε ένα αίθριο, πίσω από την ομάδα της Yamaha, που έδινε οδηγίες στους οδηγούς, προσπαθούσα να καταλάβω αν όντως οι οδηγοί, τρέχοντας με 320 χλμ/ώρα, προλαβαίνουν να δουν τι γράφουν τα μηνύματα των μηχανικών πάνω στις ταμπέλες!
Ο Alex Lowes ήταν μία τρίτος και μία τέταρτος. Η αγωνία μου μεγάλωνε. Τρέχαμε όλοι, από τη μία πλευρά του αίθριου στην άλλη, προσπαθώντας να προλάβουμε τις εξελίξεις. Κάθε στροφή, κάθε ευθεία, ήταν εξίσου σημαντικές. Θα καθόριζαν το αποτέλεσμα. Και οι γύροι όλο και μειώνονταν.
Ο τερματισμός τον βρήκε στην τρίτη θέση και τον Michael van der Mark στην τέταρτη, προς μεγάλη μου ικανοποίηση. Είχε φτάσει η ώρα να συναντήσω από κοντά τον ιδιοκτήτη της ομάδας Paul Denning και να τον ρωτήσω όλες μου τις απορίες.
«Είναι πρόκληση να είσαι ιδιοκτήτης ομάδας καθώς υπάρχουν πολλές μεταβλητές από εμπορικής άποψης, αφού πρέπει ανά πάσα στιγμή να έχεις τον απόλυτο έλεγχο του προϋπολογισμού που διαθέτεις. Στην πραγματικότητα υπάρχουν δεκάδες πράγματα που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά το μπάτζετ, τη στιγμή που εσύ θέλεις να επενδύσεις σε ανθρώπους, υλικά, οργάνωση και δοκιμές» δήλωσε στο CNN Greece ο Paul Denning, όταν τον ρώτησα πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να είσαι ιδιοκτήτης ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Ο ίδιος, όντας οδηγός στο παρελθόν, έχει πάθος με το άθλημα και το βλέπω στα μάτια αλλά και τις κινήσεις του. Μου μιλά και είναι ήρεμος, με κοιτά και δεν προσπαθεί να με πείσει για κάτι. Είναι βέβαιος πως κάνει καλά αυτό που ήδη γνωρίζει.
Την ομάδα της Yamaha στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike στηρίζει δυναμικά από το 2016 το RIZLA+, η Νο.1 μάρκα χαρτιών για στρίψιμο και φίλτρων στον κόσμο, ως επίσημος χορηγός της. Εξάλλου, με τη χορηγία της Yamaha στο WSBK, το RIZLA+ επιβεβαιώνει το δυναμικό χαρακτήρα και εκφράζει εκείνους που δεν συμβιβάζονται και δεν εφησυχάζουν.
Είναι αλήθεια πως το RIZLA+ έχει ένα μακροχρόνιο πάθος και μία ιστορική σύνδεση με την αγωνιστική μοτοσικλέτα, για αυτό και η Yamaha έχει εκφράσει τον έντονο ενθουσιασμό της για τη συνεργασία με το RIZLA+ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
O Paul Denning είπε σχετικά με τη χορηγία: «Η αλήθεια είναι πως χωρίς την υποστήριξη του RIZLA+ δεν θα είχαμε τη δυνατότητα να καλύψουμε τις ανάγκες των εξόδων μας. Είναι μια συνεργασία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα καθώς βοηθά το άθλημα να γίνει γνωστό, ενώ διευκολύνει εν γένει το έργο μας».
Ο Enrico Ziino, RIZLA+ Global Marketing Manager, δήλωσε σχετικά με τη χορηγία του RIZLA+ στη Yamaha World Superbike Team: «Στηρίζουμε τη μηχανοκίνηση καθώς βρίσκεται στο DNA του RIZLA+. Επίσης, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι υπάρχει ένα πυρήνας υποστηρικτών της μηχανοκίνησης που είναι εφάμιλλος των καταναλωτών μας. Πρόκειται για μια κοινότητα υποστηρικτών, που στην πραγματικότητα είναι άνδρες, άνω των 30 ετών, και είναι στην ουσία το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε κι εμείς».
Η πρώτη μέρα έφυγε γρήγορα, με το κοντέρ μου να έχει «καταπιεί» πληθώρα πληροφοριών. Η δεύτερη μέρα ήρθε σαν φυσική εξέλιξη της πρώτης. Γνώριζα τα κατατόπια και τους ανθρώπους. Μπορούσα πλέον να απολαύσω το φαντασμαγορικό σόου του αγώνα και να χειροκροτήσω διπλά τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτή την έκρηξη αδρεναλίνης που ένιωθα.
Φύγαμε από την Ισπανία με τη Yamaha στο φετινό πρωτάθλημα να βρίσκεται στην 3η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών, διατηρώντας την ομάδα της ανάμεσα στις κορυφαίες του πρωταθλήματος, και με τους δύο νεαρούς και πολλά υποσχόμενους πιλότους της, Alex Lowes και Michael van der Mark να ξεχωρίζουν.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike ξεκίνησε το 1988 και συνεχίζει ακάθεκτο προσφέροντας ανεπανάληπτες στιγμές συγκίνησης στους θεατές του. Διεξάγεται σε 13 αγωνιστικούς γύρους και ο αγώνας της Ισπανίας που διεξήχθη στην Χερέθ ντε λα Φροντέρα της Ανδαλουσίας ήταν ο προτελευταίος της σεζόν, με τον τελευταίο να διεξάγεται στο Κατάρ στις αρχές Νοεμβρίου. Μέχρι τότε…. FORZA Yamaha Racing Team with RIZLA+!