Ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες για τα κέρδη η Alphabet - Πλήγμα από τις διαφημίσεις στο YouTube
Η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου, τα οποία ανταποκρίθηκαν στις εκτιμήσεις των αναλυτών όσον αφορά τα έσοδα και τα κέρδη, αλλά δεν «έπιασαν» τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube.
Οι μετοχές της Alphabet σημείωσαν πτώση περίπου 2% στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές.
Δείτε πώς τα πήγε η εταιρεία, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG:
- Κέρδη: 1,89 δολάρια ανά μετοχή έναντι 1,84 δολαρίων ανά μετοχή που αναμενόταν
- Έσοδα: 84,74 δισ. δολάρια έναντι 84,19 δισ. δολαρίων που αναμένονταν
Ακολουθούν άλλοι αριθμοί που παρακολουθούσε η Wall Street:
- Έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube: 8,66 δισ. δολάρια έναντι 8,93 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το StreetAccount
- Έσοδα Google Cloud: 10,35 δισ. δολάρια έναντι 10,20 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το StreetAccount
- Κόστος απόκτησης επισκεψιμότητας (TAC): 13,39 δισ. δολάρια έναντι 13,54 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το StreetAccount
Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα από διαφημίσεις ύψους 64,62 δισ. δολαρίων - από 58,14 δισ. δολάρια πέρυσι, γεγονός που δείχνει ότι οι διαφημιστικές δραστηριότητες της Google συνεχίζουν να αναπτύσσονται, αν και με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι στο πρώτο τρίμηνο, αφού η αύξηση του πληθωρισμού και των επιτοκίων περιόρισε τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ το 2022 και το 2023.
Ενώ τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube δεν έπιασαν τις εκτιμήσεις, αυξήθηκαν ωστόσο στα 8,66 δισ. δολάρια έναντι 7,66 δισ. δολαρίων το προηγούμενο τρίμηνο. Παρόλο που είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο στον κόσμο, αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό από ιστότοπους κοινωνικών βίντεο όπως το TikTok.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε 23,6 δισ. δολάρια ή 1,89 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με 18,4 δισ. δολάρια ή 1,44 δολάρια ανά μετοχή το προηγούμενο τρίμηνο.