Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Stellantis στις ευρωπαϊκές αγορές το πρώτο εξάμηνο
Αναπτύσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis στις ευρωπαϊκές αγορές συνολικών και ηλεκτροκίνητων αγορών (PC και CV) το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Η Stellantis, μια από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο που στοχεύει να παρέχει καθαρή, ασφαλή και οικονομικά προσιτή ελευθερία μετακίνησης σε όλους, ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του 2024 αυξάνοντας κατά 0,9% τον όγκο των πωλήσεων της. Το συνολικό μερίδιο αγοράς έφθασε στο 18,2%, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση του ομίλου.
Είναι πρώτη σε συνολικές πωλήσεις στη Γαλλία, την Ιταλία και την Πορτογαλία τόσο τον Ιούνιο όσο και από την αρχή του έτους. Στη Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία και Πορτογαλία να καταγράφει σταθερή ανάπτυξη.
Στην αγορά οχημάτων χαμηλών εκπομπών (LEV), σημείωσε σταθερή αύξηση πωλήσεων. Αύξηση των BEV στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του έτους και επιτάχυνση πωλήσεων στην Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιούνιο.
Οι μάρκες Citroen, Dodge, Jeep και Lancia απέδωσαν ιδιαίτερα καλά, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους σε σύγκριση με πέρσι.
Στη Γαλλία, η Stellantis κατείχε πάνω από 30% μερίδιο αγοράς, με τέσσερα μοντέλα (Peugeot 208, 308, 2008 και Citroen C3) να βρίσκονται στη πρώτη δεκάδα. Η Ιταλία σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 1%, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 33%. Πέντε μοντέλα στην πρώτη δεκάδα τον Ιούνιο, συμπεριλαμβανομένων των Fiat Panda, Citroen C3, Lancia Ypsilon, Fiat 500 και Jeep Avenger(το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιταλία). Στη Γερμανία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά 24%, με σχεδόν όλες τις μάρκες του ομίλου να καταγράφουν διψήφια ανάπτυξη σε σχέση με πέρσι και ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς στο 14%. Η Βουλγαρία, η Κροατία, η Τσεχία, η Δανία, η Ιρλανδία και η Σλοβενία κατέγραψαν επίσης διψήφια αύξηση πωλήσεων.
Η Stellantis Pro One είναι πρώτη στην αγορά των επαγγελματικών (CV) με πάνω από 28,5% μερίδιο αγοράς και 4% αύξηση του όγκου των πωλήσεων από έτος σε έτος. Στη Γερμανία, αυτή η ανάπτυξη ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτη, με αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων στο μερίδιο αγοράς και πωλήσεις άνω του 44%.
Η Stellantis ανέφερε σταθερή ανάπτυξη στην αγορά LEV, χάρη στην ευρεία προσφορά της σε νέα μοντέλα BEV, PHEV και MHEV. Τα BEV κατέκτησαν μερίδιο 13,3% ετησίως. Στη Γαλλία, οι όγκοι αυξήθηκαν πάνω από 48%, με το Peugeot E-208 να είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις το εξάμηνο. Τον Ιούνιο, οι πωλήσεις των BEV αυξήθηκαν κατά 19% στην Ιταλία, υποστηριζόμενες από κυβερνητικά κίνητρα και κατά 16% στο Ηνωμένο Βασίλειο, με το μερίδιο αγοράς να αυξάνεται κατά 1,1 μονάδες σε σύγκριση με πέρσι.
Η Stellantis N.V. είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός - αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50% - 50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο 'Αμστερνταμ της Ολλανδίας. Από τον Μάιο του 2021, η Stellantis είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault - Nissan - Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group). Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Η κύρια δραστηριότητα του Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει 300.000 υπαλλήλους, με παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες και με εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.
Η Stellantis έχει στο χαρτοφυλάκιο της, τις μάρκες Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall και τις εταιρείες Free2move και Leasys.
Η Stellantis υλοποιεί το Dare Forward 2030, ένα στρατηγικό σχέδιο για την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου να γίνει εταιρεία τεχνολογίας μηδενικής κινητικότητας με καθαρό άνθρακα έως το 2038, με μονοψήφια ποσοστιαία αντιστάθμιση των υπόλοιπων εκπομπών.