ΧΡΗΜΑ

Χειμερινές εκπτώσεις: Υποτονική η αγοραστική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα

Eurokinisi

Υποτονική καταγράφεται η αγοραστική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα το πρώτο 15ήμερο των χειμερινών εκπτώσεων, όπως διαπιστώνουν οι έμποροι, ενώ αντίστοιχη ήταν η εικόνα και κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων Κυριακών που λειτούργησε η αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πρώτες 15 μέρες αποτελούν συνήθως την πιο «δυνατή» περίοδο των εκπτώσεων ενώ φέτος, από νωρίς οι έμποροι ξεκίνησαν με μεγάλες προσφορές στα προϊόντα τους προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές κι εκείνοι από την πλευρά τους να ρευστοποιήσουν το διαθέσιμο απόθεμά τους.

«Φαίνεται πως ο κόσμος μετά τις αγορές των εορτών δεν έχει την δυνατότητα και για νέες, καθώς τα βασικά είδη «τραβούν» το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός του. Αυτό φαίνεται ειδικά τώρα που βρισκόμαστε στα μέσα του μήνα και έχουν αδειάσει οι τσέπες» σημειώνει στο CNN Greece, o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Θεόδωρος Καπράλος. O κ. Καπράλος επισημαίνει πως αντίστοιχα υποτονικές με τις πρώτες δύο εβδομάδες - που συνήθως είναι οι πιο δυνατές της εκπτωτικής περιόδου - ήταν και οι δυο Κυριακές με ανοιχτά καταστήματα και «ειδικά η δεύτερη, κάτι που δείχνει ότι το θέμα για τους καταναλωτές δεν είναι ο διαθέσιμος χρόνος για αγορές αλλά τα διαθέσιμα χρήματα».

Mε τις χειμερινές εκπτώσεις να ολοκληρώνονται στο τέλος του Φεβρουαρίου, οι καταναλωτές έχουν ακόμα χρονικά περιθώρια ώστε να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους αναμένοντας ενδεχομένως και ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά εκπτώσεων στα προϊόντα, προς το τέλος της εκπτωτικής περιόδου. Θα πρέπει να επίσης να σημειωθεί, ότι όπως παρατηρούν οι έμποροι, το γεγονός ότι έως και πριν από λίγες μέρες επικρατούσαν στη χώρα καλές καιρικές συνθήκες δεν ευνόησε την κίνηση στον κλάδο της ένδυσης, καθώς οι καταναλωτές δεν είχαν την ανάγκη να προμηθευτούν βαριά χειμερινά ρούχα.

Υπενθυμίζεται ο στόχος του εμπορικού κόσμου, μετά το θετικό πρόσημο της εορταστικής περιόδου, είναι ο τζίρος κατά το δίμηνο, Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου, να ξεπεράσει τα περίπου 6 δισ. ευρώ του αντίστοιχου διμήνου πέρυσι, όπως σημείωνε στην αρχή της εκπτωτικής περιόδου ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης