Στη «μάχη» της Black Friday το λιανεμπόριο - Το «στοίχημα» της κατανάλωσης
Ανανεώθηκε:
Στους ρυθμούς της Black Friday κινείται από χθες, Παρασκευή, ολόκληρη η αγορά, από τα εμπορικά καταστήματα έως και τις επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες σε όλους σχεδόν τους κλάδους της οικονομίας.
Αν και η περίοδος προσφορών ξεκίνησε φέτος από πολύ νωρίς -στις αρχές του Νοεμβρίου- το τριήμερο που διανύουμε, έως τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου που είναι η Cyber Μοnday, οι προσφορές από τις επιχειρήσεις κορυφώνονται ενώ και τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά την Κυριακή 26 Νοεμβρίου για τις αγορές των καταναλωτών.
Τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών «πρωτοστατούν» όπως κάθε χρόνο στη Black Friday, οι επιχειρήσεις στους κλάδους της ένδυσης και της υπόδησης, των αθλητικών ειδών, των καλλυντικών και των ειδών για το σπίτι ακολουθούν δυναμικά ενώ τα τελευταία χρόνια στη «μάχη» έχουν μπει και τα σούπερ μάρκετ αλλά και επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες, από κομμωτήρια και γυμναστήρια μέχρι και εταιρείες στους κλάδους του τουρισμού, των τηλεπικοινωνιών κτλ.
Το «στοίχημα» της κατανάλωσης
Το μεγάλο «στοίχημα» βεβαίως -εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων- είναι κατά πόσον οι καταναλωτές, των οποίων το διαθέσιμο εισόδημα συνεχίζει να πιέζεται από την ακρίβεια στα βασικά αγαθά, θα μπουν στη διαδικασία των αγορών, με το κίνητρο των προσφορών.
Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια, από την μία πλευρά η ακρίβεια και από την άλλη η μεγαλύτερη εξοικείωση των καταναλωτών με το ηλεκτρονικό κανάλι, τους οδηγούν σε εκτεταμένη έρευνα σχετικά με τις τιμές των προϊόντων, προτού προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά. Έτσι, αφενός επιθυμούν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε καταναλωτικά αγαθά που ενδεχομένως είχαν »αφήσει στην άκρη» το προηγούμενο διάστημα, αφετέρου, αναζητούν τις προσφορές εκείνες που πραγματικά «αξίζουν», ώστε να να δαπανήσουν χρήματα για αγορές.
Όλα αυτά, βεβαίως, θα φανούν στο τελικό «ταμείο» που θα γίνει από τις επιχειρήσεις την επόμενη εβδομάδα, για να ξεκινήσει αμέσως μετά, η εορταστική περίοδος ενόψει Χριστουγέννων. Για την αγορά, εξάλλου, όλη αυτή η περίοδος των προσφορών στην οποία έχει εξελιχθεί η Black Friday, αποτελεί ουσιαστικά την «προθέρμανση» για την περίοδο των γιορτών που κλείνει το έτος, εκεί όπου οι επιχειρήσεις «ποντάρουν» πολλά για την τόνωση του τζίρου τους.