Skroutz: Τι ψώνισαν οnline οι καταναλωτές το Πάσχα
Ανανεώθηκε:
Αύξηση κατά 16,65% καταγράφηκε στη μέση τιμή του online καλαθιού του καταναλωτή στις αγορές το φετινό Πάσχα σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Skroutz, αγγίζοντας σχεδόν τα 60 ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο, σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα. Γεγονός που, όπως επισημαίνεται, σκιαγραφεί την τάση των καταναλωτών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές.
Όσον αφορά στο shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Αξιοσημείωτη είναι η άνοδος των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.
Παράλληλα η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 03 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια.
Οι κατηγορίες που ξεχώρισαν
Ραγδαία αύξηση παρατηρήθηκε στις πωλήσεις των λευκών συσκευών καθώς βρέθηκαν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κατηγορία «Πλυντήρια ρούχων» που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας το 800% σχεδόν.
Αναλυτικά η λίστα με τις κατηγορίες που ξεχώρισαν:
Πλυντήρια Ρούχων
Πλυντήρια Πιάτων
Ψυγεία
Κουζίνες & Φούρνοι
Εστίες Κουζίνας
Οικιακά Κλιματιστικά Inverter
Τηλεοράσεις
Απορροφητήρες Κουζίνας
Επεξεργαστές
Μνήμες RAM