ΧΡΗΜΑ

Εκπτώσεις: Στο «στόχαστρο» οι πλασματικές προσφορές

Στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι οι εκπτώσεις που γίνονται στα καταστήματα είναι πραγματικές. pixabay

Το φαινόμενο των πλασματικών εκπτώσεων σε προϊόντα, κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών περιόδων, μπαίνει στο «στόχαστρο» του υπουργείου Ανάπτυξης.

Με τις χειμερινές εκπτώσεις να έχουν ξεκινήσει τη Δευτέρα και πολλές επιχειρήσεις μάλιστα να έχουν κάνει «πρεμιέρα» με γενναίες προσφορές, το αρμόδιο υπουργείο προχωρά στη δημιουργία ενός μηχανισμού προκειμένου να διασφαλίζεται ότι οι εκπτώσεις που γίνονται είναι πραγματικές. Ουσιαστικά δηλαδή να μπει «τέλος» σε φαινόμενα που παρατηρούνταν έως τώρα, όταν ορισμένες επιχειρήσεις ανέβαζαν τις τιμές λίγες μέρες πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, προκειμένου να τις «κατεβάσουν» στη συνέχεια.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το πώς θα λειτουργήσει ο νέος μηχανισμός καθώς και η νέα πλατφόρμα στην οποία οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν τις σχετικές καταγγελίες τους, θα δώσει την Τετάρτη το πρωί στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης.

Σύμφωνα με όσα έχουν επισημάνει έως τώρα ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης και ο αναπληρωτής υπουργός, Νίκος Παπαθανάσης, ως τιμή αναφοράς ενός προϊόντος θα λαμβάνεται η χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημέρων. Αυτό σημαίνει πως όποια έκπτωση επιθυμεί να κάνει το κατάστημα θα πρέπει να γίνεται επί αυτής της τιμής.

Οι επιχειρήσεις οι οποίες σε σχετικούς ελέγχους που θα πραγματοποιεί η ΔΙΜΕΑ και μετά τις καταγγελίες που θα γίνονται από καταναλωτές, εντοπίζονται να παρανομούν, θα βρίσκονται αντιμέτωπες με υψηλά πρόστιμα τα οποία ανάλογα με την παράβαση θα ξεκινούν από 1.000 ευρώ και θα φτάνουν έως και το 1 εκατ. σύμφωνα με όσα έχει αναφέρει ο κ. Γεωργιάδης.

«Σκοπός μας είναι να πετύχουμε τις πιο πραγματικές εκπτώσεις των τελευταίων ετών» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης