ΧΡΗΜΑ

Eορταστικά «καλάθια»: Νέες λίστες σήμερα – Τι αλλάζει την άλλη εβδομάδα

Eορταστικά «καλάθια»: Νέες λίστες σήμερα – Τι αλλάζει την άλλη εβδομάδα
Για μία εβδομάδα ακόμα εφαρμόζεται το εορταστικό, διευρυμένο, «καλάθι του νοικοκυριού» ενώ το «καλάθι του Άη Βασίλη» θα συνεχιστεί έως τις 11 Ιανουαρίου. Eurokinissi

Τις ανανεωμένες λίστες τους αναρτούν, σήμερα, Τετάρτη, στο e-καταναλωτής τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα παιχνιδιών που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» και το «καλάθι του Άη Βασίλη» αντίστοιχα.

Το «καλάθι του νοικοκυριού» μπαίνει σήμερα στην 9η εβδομάδα εφαρμογής του και για ακόμη μία εβδομάδα, έως τις 4 Ιανουαρίου 2023, συνεχίζει να είναι διευρυμένο με επιπλέον προϊόντα: γαλοπούλα, μοσχάρι, τσουρέκι ή βασιλόπιτα και σοκολάτα, λόγω των γιορτών.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης σε προηγούμενη επίσκεψη του σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ερωτηθείς σχετικά είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο, το μοσχάρι να παραμείνει και μετά τις γιορτές στις κατηγορίες κρεάτων που βρίσκονται εντός του «καλαθιού», μαζί με το κοτόπουλο και το χοιρινό που ήδη υπήρχαν. «Αν δούμε ότι είναι κάτι που οι καταναλωτές το θέλουν και οι αλυσίδες μπορούν να το υποστηρίξουν, γιατί παίζουν ρόλο και τα δύο, θα το δούμε» είχε επισημάνει.

Αρμόδιες πηγές του υπουργείου Ανάπτυξης σημειώνουν στο CNN Greece πως η απόφαση σχετικά με όποια αλλαγή θα ληφθεί την επόμενη εβδομάδα, δηλαδή λίγο πριν την 4η Ιανουαρίου οπότε και το «καλάθι του νοικοκυριού» επιστρέφει στην «κανονική» μορφή του.

Έως τις 11 Ιανουαρίου το «καλάθι του Άη Βασίλη»

Σε ό,τι αφορά το «καλάθι του Άη Βασίλη» στα καταστήματα παιχνιδιών θα συνεχίσει να εφαρμόζεται έως και τις 11 Ιανουαρίου 2023.

Έως τώρα στην πρωτοβουλία συμμετέχουν 39 επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, από ολόκληρη τη χώρα με τους συνολικούς κωδικούς παιχνιδιών να φθάνουν περί τις 3.000.

Όπως σημείωνε στo CNN Greece, o κ. Ιωάννης Παπαδόπουλος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών & Αμαξών το μέτρο από την πλευρά των μικρότερων αλυσίδων οι οποίες μάλιστα συμμετέχουν εθελοντικά, κρίνεται ως θετικό στην εφαρμογή του. Επεσήμανε μάλιστα πως τα καταστήματα παιχνιδιών επιλέγουν να βάλουν στο «καλάθι» τους, «καλούς» κωδικούς προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές ενώ για τις μικρότερες επιχειρήσεις αποτελεί μία ευκαιρία να κάνουν γνωστά μέσω της πλατφόρμας e-καταναλωτής τα προϊόντα που διαθέτουν και τις τιμές πώλησής τους.