ΧΡΗΜΑ

«Kαλάθι νοικοκυριού»: Οι νέες κατηγορίες προϊόντων που εξετάζονται

«Kαλάθι νοικοκυριού»: Οι νέες κατηγορίες προϊόντων που εξετάζονται
«Το μόνο που μένει να κάνουμε σίγουρα είναι να δώσουμε λύση σε κάποιες ειδικές κατηγορίες, παραδείγματος χάρη για τους διαβητικούς» σημείωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης. ΙΝΤΙΜΕ

Η λειτουργία του «καλαθιού του νοικοκυριού» θα αξιολογηθεί τις επόμενες μία-δύο εβδομάδες και στη συνέχεια το αρμόδιο υπουργείο θα λάβει αποφάσεις σχετικά με ενδεχόμενη επέκτασή του και πώς θα μπορέσει να γίνει.

Εκείνο πάντως που εξετάζεται άμεσα είναι να δοθεί λύση για κάποιες ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη για διαβητικούς.

Στα παραπάνω αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα ακόμη δύο καταστήματα σούπερ μάρκετ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για το «καλάθι του νοικοκυριού».

«Το μόνο που μένει να κάνουμε σίγουρα και θα ασχοληθώ και σήμερα με αυτό πολύ, είναι να δώσουμε λύση σε κάποιες ειδικές κατηγορίες, παραδείγματος χάρη για τους διαβητικούς, οι οποίοι έχουν θέσει το ερώτημα ότι δεν έχουν κι αυτοί πρόσβαση σε κάποιο φθηνότερο προϊόν και με ενδιαφέρει πολύ. Είναι πολύς κόσμος και θέλω και τους συμπολίτες μας που έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας να τους φροντίσουμε» σημείωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο επέκτασης του «καλαθιού» και άλλους κλάδους μετά και τη συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους των κρεοπωλών οι οποίοι προτείναν από την πλευρά τους πρότειναν να προχωρούν σε κάποια έκπτωση μια φορά την εβδομάδα ο Άδωνις Γεωργιάδης σημείωσε:

«Είναι άλλο πράγμα το αν θα εντάξουμε και άλλους κλάδους στο καλάθι και άλλο πράγμα οι πρωτοβουλίες που μπορεί να πάρουν διάφοροι κλάδοι μόνοι τους. Εγώ μιλάω με όλους τους κλάδους, κάθε μέρα αυτή τη δουλειά κάνουμε».

«Πρώτα θα αφήσουμε το καλάθι να λειτουργήσει ένα-δύο εβδομάδες, να δούμε πως πάει στα σούπερ μάρκετ και μετά θα πάρουμε αποφάσεις για επέκτασή του και πώς θα γίνει» πρόσθεσε.

Υπενθυμίζεται ότι όπως είχε επισημάνει στο CNN Greece o Σάββας Κεσίδης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας καταστηματαρχών Κρεοπωλών, στις επιχειρήσεις του κλάδου είναι δύσκολο να εφαρμοστεί το ίδιο μοντέλο με εκείνο των σούπερ μάρκετ τα οποία άλλωστε διαθέτουν χιλιάδες κωδικούς προϊόντων, όποτε σε ενδεχόμενη εφαρμογή του στα κρεοπωλεία θα πρέπει να βρεθεί προηγουμένως ένας διαφορετικός τρόπος για να λειτουργήσει.