ΧΡΗΜΑ

Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών: Μεγάλες εκπτώσεις, υψηλές προσδοκίες για την αγορά

«Εύχομαι η ερχόμενη εκπτωτική περίοδος να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα, που επικρατεί στην αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα» σημειώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. INTIME

Μεγάλες είναι προσδοκίες της αγοράς για την τόνωση της εμπορικής κίνησης στις θερινές εκπτώσεις που ξεκινούν τη Δευτέρα 11 Ιουλίου και θα διαρκέσουν έως το τέλος Αυγούστου.

«Σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για επιχειρήσεις και νοικοκυριά, οι εμπορικές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα, σε πολύ ελκυστικές τιμές.

Όπως αποδείχτηκε από την πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο καταναλωτής μπορεί να βρει όλες τις κατηγορίες προϊόντων και να συνδυάσει τα ψώνια με την διασκέδαση» επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης.

Ο κ. Καφούνης εξηγεί πως «έχοντας ως δεδομένο το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημα, οι φετινές εκπτώσεις είναι περισσότερο αναγκαίες από ποτέ και όλοι τις περιμένουν με αγωνία. Οι καταναλωτές για να καλύψουν με λιγότερα χρήματα τις ανάγκες τους, οι επιχειρήσεις για να δουν μεγαλύτερες εισπράξεις αλλά και η οικονομία για να πάρει μια ανάσα, φρενάροντας τις ανατιμήσεις, αυξάνοντας την κατανάλωση και άρα την ανάπτυξη»

«Εύχομαι λοιπόν η ερχόμενη εκπτωτική περίοδος να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα, που επικρατεί στην αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα και να επιστρέψει η αισιοδοξία που τόσο έχει ανάγκη ο εμπορικός κόσμος της χώρας» καταλήγει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.

Υπενθυμίζεται ότι τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 17 Ιουλίου 2022, με προτεινόμενο, από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, ωράριο λειτουργίας 11:00 – 18:00.

Οδηγίες για τις εκπτώσεις

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών επισημαίνει πωςοι επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα παρακάτω:

  • Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας, μειωμένης τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
  • Επιτρέπεται, επίσης, η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
  • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Από νωρίς σε ρυθμούς εκπτώσεων οι επιχειρήσεις

Πάντως σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN Greece οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να «ρίχνονται» ήδη από τις αρχές του μήνα στη «μάχη των εκπτώσεων, σε σε μία προσπάθεια να «ζεσταθεί» από νωρίς η καταναλωτική κίνηση.

Την αρχή έκαναν αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα ενώ σιγά σιγά από τη Δευτέρα, άρχισαν σταδιακά και τα φυσικά καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα να προχωρούν σε προφορές στα προϊόντα τους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης