BUSINESS

Άκης Σταυρίδης, CEO chillbox: Ιδανική επιλογή franchise το επικερδές, ευέλικτο μοντέλο της chillbox

Για το πώς σχεδιάζει η chillbox τη νέα εποχή, την έμφαση που δίνει στα ολοκληρωμένα πακέτα franchise και την εξαγορά της από την Kayak εν μέσω πανδημίας, μίλησε στο CNN Greece ο CEO της εταιρείας, κ. Άκης Σταυρίδης.

«Η chillbox είναι η μοναδική εταιρία Παγωμένου Γιαουρτιού και Παγωτού που άντεξε επιτυχώς στον χρόνο», τονίζει ο κ. Σταυρίδης αποδίδοντας την επιτυχία της εταιρείας στα προϊόντα της, στο ευέλικτο μοντέλο λειτουργίας της και το DIY concept στο οποίο στηρίζεται. Σχετικά με την εξαγορά της από την Kayak, ο ίδιος εξηγεί πως λόγοι ανανέωσης και καλύτερης οργάνωσης του franchise, οδήγησαν σε αυτή, σχολιάζοντας πως «σήμερα, παρά τις δυσκολίες, φαίνεται να τα καταφέρνουμε».

Η πανδημία, που «χτύπησε» ιδιαίτερα τον κλάδο της εστίασης, επηρέασε τη λειτουργία της chillbox – ειδικά όσον αφορά στα καταστήματα που βρίσκονται στους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, που αναγκάστηκαν να λειτουργήσουν για μικρότερο χρονικό διάστημα. Την ίδια ώρα όμως, όπως επισημαίνει ο κ. Σταυρίδης, η chillbox είχε την ευκαιρία ενδοσκόπησης και ανασύστασης, γεγονός που αποτυπώθηκε στον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας.

Αυτή τη στιγμή λοιπόν, η chillbox προσφέρει ιδανική ευκαιρία franchise καθώς πρόκειται για μοντέλο που εξασφαλίζει σταθερό food cost και στηρίζεται σε μία μάρκα που είναι αναγνωρίσιμη από τον τελικό καταναλωτή. Ο ίδιος ο κ. Σταυρίδης απαριθμεί αναλυτικά τα πλεονεκτήματα που κερδίζει αυτομάτως όποιος αποφασίσει να επενδύσει σήμερα στην chillbox: Υψηλή ποιότητα προϊόντων, χαμηλό κόστος επένδυσης, σχεδιασμός εξατομικευμένου business plan, σχεδιασμός του καταστήματος, συνεχής υποστήριξη marketing και συνεχής εκπαίδευση αλλά και αποκλειστικότητα περιοχής, είναι οι βασικοί λόγοι.

«Ουσιαστικά, η chillbox, ως η μοναδική αλυσίδα Παγωμένου Γιαουρτιού στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την υποστήριξη της παραγωγής παγωτού από την Kayak, προσφέρει μία ιδανική και εγγυημένη λύση για έναν επενδυτή που θέλει να ασχοληθεί με το επιχειρείν, αναλαμβάνοντας το μικρότερο δυνατό κόστος», επισημαίνει ο κ. Άκης Σταυρίδης.

«Το μέλλον της chillbox διακρίνεται ιδιαίτερα φωτεινό», καταλήγει ο ίδιος, προσθέτοντας επίσης πως «απώτερος στόχος μας είναι να μπορέσουμε να μεγαλώσουμε περαιτέρω το δίκτυό μας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό μέσα από στρατηγικές συνεργασίες».

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του CEO της chillbox κ. Άκη Σταυρίδη στο CNN Greece:

Κύριε Σταυρίδη, είστε ο Διευθύνων Σύμβουλος της chillbox, μιας από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές εταιρείες, που δραστηριοποιείται στον χώρο της εστίασης και είναι μία εταιρία Παγωμένου Γιαουρτιού και Παγωτού. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της;

Η chillbox είναι η μοναδική εταιρία Παγωμένου Γιαουρτιού και Παγωτού που άντεξε επιτυχώς στον χρόνο και κατάφερε να κερδίσει μία πολύ σημαντική θέση στο μυαλό και την καρδιά του καταναλωτή. Τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι:

  • Η προϊοντική της γκάμα, που περιστρέφεται γύρω από το Παγωμένο Γιαούρτι, το Παγωτό και τη μεγάλη ποικιλία Γαρνιρισμάτων
  • Το ευέλικτο μοντέλο λειτουργίας της, που καθιστά εφικτή την ενασχόληση ενός νέου επιχειρηματία με μικρό σχετικά κεφάλαιο επένδυσης
  • Το DIY concept πάνω στο οποίο στηρίζεται, μοναδικό για την ελληνική πραγματικότητα, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να φτιάξει τη δική του δημιουργία, έτσι όπως αυτός την θέλει.

Η chillbox πριν από 1,5 χρόνο περίπου και εν μέσω πανδημίας, εξαγοράστηκε από την Kayak ABEE. Τι σας οδήγησε στην απόφαση αυτή και ποιος είναι ο απολογισμός που κάνετε, μετά το πρώτο διάστημα;

Πριν από 1,5 χρόνο, η Kayak ΑΒΕΕ έκρινε ότι η αλυσίδα καταστημάτων chillbox θα μπορούσε αφενός να ανανεωθεί, προσεγγίζοντας τις σύγχρονες προϊοντικές τάσεις, αφετέρου να οργανωθεί καλύτερα ως σύστημα franchise, ώστε να αποφέρει σημαντικά κέρδη στον franchisee. Σήμερα, παρά τις δυσκολίες, φαίνεται να τα καταφέρνουμε, έχοντας ξεπεράσει τους στόχους που είχαμε για αυτή τη χρονιά. Ωστόσο, είμαστε ακόμα στην αρχή αυτής της προσπάθειας.

Πώς επηρέασε η πανδημία του Covid-19 τον κλάδο της εστίασης, με βάση την εμπειρία σας; Ποιες αλλαγές έχουν επέλθει και ποιες είναι οι βασικές τάσεις που δημιουργούνται και επικρατούν σήμερα;

Ο κλάδος της εστίασης είναι αδιαμφισβήτητα αυτός που έχει πληγεί περισσότερο από την πανδημία Covid-19 στην Ελλάδα. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν μία πολύ διαφορετική πραγματικότητα από αυτή που είχαν συνηθίσει, χωρίς να μπορούν να την προβλέψουν και να προετοιμαστούν για αυτή. Ωστόσο, πολλές από αυτές προσαρμόστηκαν γρήγορα και κατάφεραν να σχεδιάσουν σενάρια επιβίωσης, διαμορφώνοντας μία νέα συνθήκη για τον χώρο της εστίασης. Ως βασικές τάσεις θα έλεγα τις εξής:

  • Προσθήκη της δυνατότητας take away ή delivery.
  • Στροφή στην διαδικτυακή διαφήμιση
  • Αλλαγή τρόπου σκέψης | Σχεδιασμός plan B

Η chillbox πώς αντιμετώπισε τις επιπτώσεις της πανδημίας και με ποιους τρόπους ανταπεξήλθε σε αυτή την τεράστια πρόκληση; Ποιες είναι οι σκέψεις σας για το άμεσο μέλλον και ποια είναι τα μακροπρόθεσμα σχέδιά σας;

Οι προκλήσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η chillbox είναι αντίστοιχες αυτών που κλήθηκε να αντιμετωπίσει και ο υπόλοιπος κλάδος της εστίασης. Ειδικότερα, επειδή πολλά από τα καταστήματά μας βρίσκονται σε τουριστικά μέρη, ενώ το κύριο προϊόν μας (παγωμένο γιαούρτι και παγωτό) είναι κατά βάση εποχιακό, τα παρατεταμένα lockdown σε συνδυασμό με τη μειωμένη τουριστική δραστηριότητα, δυσκόλεψαν πολλούς από τους franchisees μας, αναγκάζοντάς τους να παραμείνουν κλειστοί και να ανοίξουν αργότερα και πιο επιφυλακτικά σε σχέση με την προ Covid-19 εποχή. Ωστόσο, για εμάς, η περίοδος των lockdown ήταν περίοδος περισυλλογής και δημιουργικότητας. Αξιολογήσαμε από την αρχή τόσο το πακέτο franchise μας όσο και την εικόνα του brand, των καταστημάτων μας και των προϊόντων μας και προχωρήσαμε σε μεγάλες αλλαγές, για να δώσουμε τα απαραίτητα εφόδια στους συνεργάτες μας, ώστε να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν το άνοιγμα της εστίασης. Πιο συγκεκριμένα, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική συγκυρία, αλλά και την ανάγκη κάποιων ανθρώπων για επιχειρείν, φτιάξαμε ένα πακέτο franchise πολύ πιο ευέλικτο και οικονομικό σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούν στην υπόλοιπη αγορά. Παράλληλα, προχωρήσαμε στον σχεδιασμό της νέας εποχής της chillbox, με νέα αισθητική των καταστημάτων, ανανεωμένη γκάμα των προϊόντων και νέα επικοινωνία, με κύριο μήνυμα το Create Ha!ppiness. Αυτή η ανανέωση ήταν αναγκαία τόσο για να τονώσει το ηθικό των franchisees μας όσο και για να προσελκύσει τους τελικούς καταναλωτές στα σημεία chillbox.

Η chillbox δίνει την επιλογή του franchise σε όποιον σκέφτεται να επενδύσει και σήμερα φτάνει τα 60 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Για ποιους λόγους να επενδύσει κάποιος στην chillbox; Ποια είναι τα σημεία βάσει των οποίων διαφοροποιείται η εταιρεία και ποιο είναι το πακέτο franchise που προσφέρει;

Γιατί είναι ένα ολοκληρωμένο, επικερδές, ευέλικτο και δυναμικό μοντέλο που εξασφαλίζει ένα σταθερό food cost, στηρίζεται σε μία μάρκα που είναι αναγνωρίσιμη από τον τελικό καταναλωτή, ενώ παράλληλα παρέχει:

  • Υψηλή ποιότητα προϊόντων, με χρήση αγνών ελληνικών πρώτων υλών, όπως φρέσκο γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος και πραγματικά φρούτα.
  • Χαμηλό κόστος επένδυσης, χωρίς royalties και με χαμηλά λειτουργικά κόστη.
  • Σχεδιασμό εξατομικευμένου business plan, που λαμβάνει υπόψη της ιδιαιτερότητες της περιοχής και τις ανάγκες του υποψήφιου επενδυτή και ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Σχεδιασμό του καταστήματος και επίβλεψη της κατασκευής από το Τεχνικό μας Τμήμα
  • Συνεχή υποστήριξη marketing, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της τοπικής αγοράς
  • Συνεχή εκπαίδευση του franchisee και του προσωπικού του καταστήματος
  • Αποκλειστικότητα Περιοχής

Ουσιαστικά, η chillbox, ως η μοναδική αλυσίδα Παγωμένου Γιαουρτιού στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την υποστήριξη της παραγωγής παγωτού από την Kayak, προσφέρει μία ιδανική και εγγυημένη λύση για έναν επενδυτή που θέλει να ασχοληθεί με το επιχειρείν, αναλαμβάνοντας το μικρότερο δυνατό κόστος.

Πώς σκέφτεστε το μέλλον της chillbox και ποια πιστεύετε πως είναι τα επόμενα milestones που θα κληθεί να κατακτήσει;

Όπως συμπεραίνετε και από τα παραπάνω, το μέλλον της chillbox διακρίνεται ιδιαίτερα φωτεινό. Πέρα από το ότι δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο (παγωτό) που θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, έχει ένα μοναδικό concept που αρέσει στον καταναλωτή και συμφέρει τον franchisee. Απώτερος στόχος μας είναι να μπορέσουμε να μεγαλώσουμε περαιτέρω το δίκτυό μας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό μέσα από στρατηγικές συνεργασίες.

Αν επιθυμείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας ως υποψήφιοι franchisees, μπορείτε να επικοινωνήσετε στα:

e-mail: info@chillbox.gr | τηλ: 210 6628464

Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τα social media: Instagram | Facebook

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης