ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ξεκίνησαν οι μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ: Φθηνότερα πάνω από 600 προϊόντα, σταδιακά

Ξεκίνησαν οι μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ: Φθηνότερα πάνω από 600 προϊόντα, σταδιακά

Σούπερ μάρκετ

INTIME NEWS (φωτογραφία αρχείου)

Σε μειώσεις τιμών  βασικών προϊόντων, προχωρούν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα του υπουργείου Ανάπτυξης.

Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου υπολογίζεται ότι θα έχουν μειωθεί οι τιμές, στα ράφια των σούπερ μάρκετ, από 6% έως 15% για 120 κωδικούς προϊόντων ενώ σταδιακά θα συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία, περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών.

Σημειώνεται ότι, ήδη, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενημέρωσαν την γενική γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.

Η ανακοίνωση της ΕΣΕ

Αναλυτικά, σε ανακοίνωση της η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) αναφέρει τα εξης: Ξεκίνησε στα ράφια των σούπερ μάρκετ η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.

Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου και το προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (σούπερ μάρκετ) της χώρας.

Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίνονται θετικά στην πρόσκληση του υπουργού και στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμοι, περίπου, 120 κωδικοί προϊόντων, σαν ξεκίνημα της πρωτοβουλίας, με τις νέες μειωμένες τιμές.

Αναμένεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες και υπολογίζεται ότι σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων θα κυμαίνονται από 6%-15% και ήδη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενημέρωσαν την γενική γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΙΕΛΚΑ και των εταιρειών σχετικών μετρήσεων (NielsenIQ, Circana, κλπ.) η συνεχής αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα στα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, αποτελεί πλέον μία σταθερή πραγματικότητα και αναμένεται ότι με την πρωτοβουλία αυτή του υπουργείου Ανάπτυξης θα υπάρξει ακόμα περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα.