ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Οι ξένες αλυσίδες που κερδίζουν το παιχνίδι στην Ελλάδα

Οι ξένες αλυσίδες που κερδίζουν το παιχνίδι στην Ελλάδα
pixabay

Διεθνείς αλυσίδες με γνωστά brands που «έκαναν απόβαση» στην ελληνική αγορά μέσα στην τελευταία διετία, διευρύνουν το δίκτυό τους και συνεχίζουν να αναπτύσσονται στη χώρα μας.

Tα αποτελέσματα που έχουν καταγράψει στο διάστημα των μηνών που έχουν παρουσία στη χώρα μας, είναι ενθαρρυντικά ενώ το γεγονός ότι επεκτείνονται συνεχώς με νέα καταστήματα, δείχνει ότι «ποντάρουν» στην περαιτέρω ανάπτυξή τους στην εγχώρια αγορά.

Τα 30 καταστήματα στην Ελλάδα έφτασε μέσα σε λιγότερο από μία διετία η πολωνική αλυσίδα χαμηλού κόστους, Pepco. H εταιρεία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο του 2022, στο Top Parks Πειραιώς ενώ το 30ο κατάστημα εγκαινιάστηκε τον Μάρτιο του 2024 στην Καλαμάτα. Συνεχίζοντας να δείχνει εμπιστοσύνη στην ελληνική αγορά, το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας περιλαμβάνει το άνοιγμα και νέων καταστημάτων το επόμενο διάστημα, έχοντας ως στόχο να φτάσει περί τα 60 έως το 2026, σε διάφορες πόλεις της χώρας.

Ακόμη μία πολωνική αλυσίδα, μέλος του ομίλου LLP, η Sinsay, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της γρήγορης μόδας, έκανε πρεμιέρα στη χώρα μας στις αρχές του 2023 με πρώτο κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης και το εμπορικό κέντρο Talos. Πλέον, αριθμεί συνολικά 8 καταστήματα σε διάφορες πόλεις της χώρας, μεταξύ των οποίων και σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ιωάννινα ενώ προγραμματίζει και νέα εγκαίνια τους επόμενους μήνες. Σημειώνεται πως η πολωνική αλυσίδα έχει αναπτύξει συνεργασία με την Trade Estates για την παρουσία της με καταστήματα σε εμπορικά κέντρα της εταιρείας, όπως στο Top Parks Ιωαννίνων, το Εμπορικό Πάρκο Florida1, το Smart Park στα Σπάτα και το Top Parks Πειραιώς.

Τα 10 καταστήματα μέσα σε 16 μήνες έφτασε στην Ελλάδα, το δίκτυο της «Holland & Barrett», του βρετανικού brand στον κλάδο υγείας και ευεξίας, που αναπτύσσει στη χώρα μας, ο Όμιλος Fourlis. Συνολικά 4 νέα καταστήματα, σε περιοχές της Αττικής αλλά και στη Θεσσαλονίκη προστέθηκαν πρόσφατα, ορισμένα εκ των οποίων αναπτύσσονται εντός των σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος. Σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης όπως το είχε περιγράψει πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, ο Όμιλος εστιάζει πλέον σε πιο συνοικιακές περιοχές, με στόχο να κάνει το σήμα πολύ πιο γνωστό στο ευρύ ελληνικό κοινό. Η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως ανέφερε, αποτελεί μία στρατηγική επιλογή καθώς ο Όμιλος «ποντάρει» στη μεγάλη και επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα των καταναλωτών. Παράλληλα, όπως ανέφερε ο επικεφαλής του Ομίλου κ. Βασίλης Φούρλης, σχεδιάζεται να αξιοποιηθεί και το δίκτυο της Intersport, προκειμένου να δημιουργηθούν σημεία, με προϊόντα που σχετίζονται με την άθληση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ