ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Σκρέκας: Tι προβλέπεται για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ - Νέα μέτρα κατά της ακρίβειας

Σκρέκας: Tι προβλέπεται για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ - Νέα μέτρα κατά της ακρίβειας
Eurokinissi

Τη νέα δέσμη μέτρων της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας παρουσίασε το μεσημέρι της Τετάρτης ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Ο υπουργός Ανάπτυξης μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη ρύθμιση που είχε προαναγγελθεί και αφορά στις προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ καθώς το αρμόδιο υπουργείο επιχειρεί να βάλει «τάξη» στις προωθητικές ενέργειες ώστε αυτές να είναι πραγματικές για τους καταναλωτές.

Συγκεκριμένα για τα προϊόντα: απορρυπαντικά καθαριστικά, είδη προσωπικής υγιεινής (οδοντόκρεμες, σαμπουάν) και πάνες, όπως ανέφερε ο κ. Σκρέκας «μειώνουμε τις παροχές προς τα σούπερ μάρκετ περιορίζουμε κατά 30% τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών και μεταφέρουμε το όφελος στον καταναλωτή στο ράφι».

Παράλληλα σε ό,τι αφορά στο σύνολο των προϊόντων, με στόχο να αποτραπούν οι αδικαιολόγητες ανατιμήσεις, δεν επιτρέπεται στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων να υλοποιούν για 3 μήνες προωθητικές ενέργειες. «Οποιαδήποτε ανατίμηση ανακοινωθεί από σήμερα δεν μπορεί να ενταχθεί σε ενέργειες προώθησης για το επόμενο 3μηνο» πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας.

«Το θέμα της ακρίβειας παραμένει ως πρόβλημα ισχυρό για την κυβέρνηση» σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, έστω κι αν, όπως πρόσθεσε, «σε μεγάλο βαθμό είναι εισαγόμενη». Την ίδια στιγμή εξήγησε πως ήδη «τρέχουν» μέτρα, όπως η πρωτοβουλία για τη μόνιμη μείωση τιμής, στην οποία συμμετέχουν 1.300 προϊόντα από 100 προμηθευτές που έχουν μειώσει τις τιμές τουλάχιστον κατά 5% για τουλάχιστον έξι μήνες, αλλά και το το «καλάθι του νοικοκυριού». Αναφορικά με τους ελέγχους που διενεργούνται στην αγορά από την ΔΙΜΕΑ, σύμφωνα με τον κ. Σκρέκα, το 2023 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 25.267 έλεγχοι και επιβλήθηκαν 1.865 πρόστιμα, ύψους 13,416 εκατ. ευρώ.