Αύξηση εσόδων το 2022 για περισσότερα από τα μισά eshop μόδας
Θετικό πρόσημο είχε το 2022 για περισσότερα από τα μισά ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα στον κλάδο της ένδυσης και υπόδησης ενώ αισιόξοξες είναι οι εκτιμήσεις για το τρέχον έτος, από ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων εκπρόσωποι του κλάδου.
Συγκεκριμένα όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα της πλατφόρμας Glami.gr, το 56% των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων του, ανέφερε αύξηση των εσόδων (συγκριτικά με το 47% στην αντίστοιχη ερώτηση της προηγούμενης χρονιάς) ενώ σε ποσοστό 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Ο πληθωρισμός αποτέλεσε την κορυφαία πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, με το αυξημένο κόστος διαφήμισης και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό να ακολουθούν. Η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές και η προσαρμογή στις νομοθετικές αλλαγές βρίσκονται στις τελευταίες προτεραιότητες των επιχειρήσεων.
Σε αντίθεση με το γενικευμένο κλίμα προκλήσεων και ανατροπών, όπως παρατηρεί η έρευνα, οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης παραμένουν αισιόδοξοι, με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει. Μάλιστα ένα 12% εμφανίζεται βέβαιο ότι θα είναι σίγουρα καλύτερα τα δεδομένα για το 2023.
Το 50% θα διατηρήσει τις ίδιες τιμές
Το 50% των e-shop μόδας δηλώνει, σύμφωνα με την έρευνα, ότι θα διατηρήσει τις τιμές ίδιες. ενώ η πλειονότητα των συνεργατών του Glami δήλωσε ότι σχεδιάζει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων σχεδόν ισόποσα. Για να το εξασφαλίσει αυτό, ένα 37% σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές με την πλειοψηφία, να προβλέπει αύξηση της τάξης του 6 με 10%.
Η τεχνολογία αποτελεί σύμμαχο στην ανοδική τροχιά, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοούν πως, επενδύοντας σε τεχνολογικές καινοτομίες, θα είναι σε ισχυρότερη θέση να επιταχύνουν τις δραστηριότητές τους όταν η αβεβαιότητα και η στασιμότητα υποχωρήσουν.