ZeniΘ: διαφοροποίηση μέσα από συνδυαστικές και επιπλέον υπηρεσίες προς τους πελάτες
Η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών ενέργειας στους πελάτες της, οι οποίοι πλέον βρίσκονται σε ολόκληρη την Ελλάδα αποτελούν το σημείο εκείνο που διαφοροποιεί τη ZeniΘ από τους ανταγωνιστές στην απελευθερωμένη -πλέον- αγορά της ενέργειας.
Όπως εξηγεί στο CNN Greece ο Μάνος Εξαρχουλάκος, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της εταιρείας, η ZeniΘ μέσα από μία συνολική πορεία 18 ετών έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών και να έχει εξελιχθεί στον πρώτο ολοκληρωμένο πάροχο ενέργειας, προσφέροντας τόσο υπηρεσίες παροχής φυσικού αερίου όσο και παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συνδυαστικά πακέτα έχουν υψηλό ποσοστό αποδοχής αν κρίνει κανείς από το γεγονός ότι το 70% των πελατών της ZeniΘ έχει προτιμήσει ένα συνδυαστικό πακέτο.
Επιπλέον, όμως, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες στους πελάτες, έχοντας προχωρήσει στη σύναψη συνεργασιών σε τομείς όπως είναι η ασφάλιση και η υγιεινομική περίθαλψη.
Επιπλέον, προσπαθεί να καινοτομεί διαρκώς και μία πρόσφατη κίνηση της αφορά τη δυνατότητα που έχει ο πελάτης να πληρώνει ένα σταθερό μηνιαίο πάγιο για τις υπηρεσίες που του παρέχει η ZeniΘ, κάνοντας την οριστική εκκαθάριση στο τέλος της εκάστοτε χρονιάς.
Όσον αφορά τα επόμενα πλάνα της εταιρείας, ο βασικός στόχος είναι να επιδιώκει να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των πελατών της και να τους προσφέρει τις κατάλληλες υπηρεσίες.