«Βοηθήστε έναν Δανό»: Η αντικαρκινική καμπάνια που λάτρεψαν οι Έλληνες
Οι Δανοί τουρίστες ζητούν την βοήθεια όλων των Ελλήνων σε μια νέα διαδικτυακή καμπάνια. Kαι αυτή είναι να τους βοηθήσουμε όσο μπορούμε, κατά την διάρκεια των διακοπών τους στη χώρα μας.
Ο λόγος; Επειδή ξεχνούν να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα για να προφυλαχτούν από τον ήλιο με αποτέλεσμα να παθαίνουν σοβαρά εγκαύματα.
Όπως αναφέρει η περιγραφή του βίντεο στο YouTube:
Κάθε χρόνο, χιλιάδες Δανοί ταξιδεύουν σε ηλιόλουστους προορισμούς για διακοπές. Δυστυχώς, πολλοί από αυτούς επιστρέφουν στο σπίτι με ένα ηλιακό έγκαυμα. Τα ηλιακά εγκαύματα είναι επώδυνα βραχυπρόθεσμα και αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος σε μακροπρόθεσμη βάση.
Το παρόν είναι μια έκκληση για βοήθεια. Μπορείτε να βοηθήσετε την δανέζικη Εκστρατεία Sun Safety στην πρόληψη εγκαυμάτων και θανατηφόρου καρκίνου του δέρματος υπενθυμίζοντάς τους Δανούς την σκιά, το καπέλο και το αντηλιακό.
Η καμπάνια που ονομάζεται «Help a Dane» (Βοηθήστε έναν Δανό), είναι ιδέα του μη κυβερνητικού οργανισμού "Danish Cancer Society" και του ανεξάρτητου ιδρύματος TrygFonden, και έχει ως στόχο την πρόληψη του καρκίνου του δέρματος.
Στο βίντεο εμφανίζεται ένας Δανός, ο οποίος φορά κουστούμι και έχει πάνω στο γραφείο του ένα ποτήρι νερό και τις σημαίες της Ελλάδας και της Δανίας. Με σπαστά ελληνικά, προσπαθεί να περάσει το μήνυμά του στον ελληνικό λαό.
Βοηθήστε έναν Δανό υπενθυμίζοντάς του να πηγαίνει στη σκιά όσο το δυνατόν συχνότερα. Πολλοί Δανοί δεν γνωρίζουν ότι ο ήλιος μπορεί να είναι δύο φορές πιο ισχυρός στο εξωτερικό απ’ ότι στη Δανία.
Βοηθήστε έναν Δανό, λέγοντάς του ότι η πιο αποτελεσματική προστασία από τον ήλιο είναι ένα καπέλο ηλίου με φαρδύ γείσο και ρούχα που καλύπτουν τα μπράτσα και τους μηρούς.
Βοηθήστε έναν Δανό προσφέροντάς του αντηλιακό. Το αντηλιακό πρέπει να είναι τουλάχιστον SPF 30 και πρέπει να αλείφεται σε παχύ στρώμα.
Όταν γυρίζει η κάμερα, βλέπουμε 16 Δανούς που είναι όλοι ηλιοκαμμένοι, σε όλα τα σημεία που μπορεί να κάψει ο ήλιος έναν άνθρωπο το καλοκαίρι.
Η καμπάνια αυτή δεν απευθύνεται μόνο στη χώρα μας καθώς έχουν επιλέξει πέντε μεγάλους ταξιδιωτικούς προορισμούς και δημιούργησαν πέντε ξεχωριστά βίντεο, ένα για κάθε χώρα: Ταϊλάνδη, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία και βεβαίως η Ελλάδα.