ΚΟΣΜΟΣ

Ινδία: Αυξήθηκε ο αριθμός των νεκρών από τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας

Ινδία: Αυξήθηκε ο αριθμός των νεκρών από τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας
twitter.@samirsinh18/φωτογραφία αρχείου

Στους 36 έχει ανέλθει ο αριθμός των θυμάτων από τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας στην νοτιοανατολική Ινδία. Από το δυστύχημα τραυματίστηκαν ακόμη 50 άτομα. 

Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της σιδηροδρομικής εταιρείας, Τζ. Π. Μίσρα, εννιά από τα 21 βαγόνια της ταχείας αμαξοστοιχίας- που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από το Τζαγκνταλπούρ στην Μπουμπάνεσβαρ - εκτροχιάστηκαν στις 11:00 το πρωί του Σαββάτου (19:30 ώρα Ελλάδας) κοντά στον σταθμό Κουνέρου στην περιοχή Βιζιαναγκράμ στην πολιτεία Άντρα Πραντές.

Ο εκπρόσωπος δεν έδωσε όμως άμεσες πληροφορίες για τα αίτια που προκάλεσαν το δυστύχημα. «Οι τραυματίες μεταφέρονται στα δύο κοντινά νοσοκομεία», πρόσθεσε.

Ακόμη ενημέρωσε πως αξιωματούχοι των σιδηροδρομικών αρχών και της τοπικής κυβέρνησης συντονίζουν τις επιχειρήσεις διάσωσης και έχουν σταλεί τρένα στην περιοχή για την μεταφορά των επιζώντων.

Η ταχεία αμαξοστοιχία έφυγε από την πόλη Τζαγκνταλπούρ και ταξίδευε προς την Μπουμπάνεσβαρ, την πρωτεύουσα της πολιτείας Οντίσα, όταν εκτροχιάστηκε, περίπου 160χλμ από το Βιζιαναγκράμ, την πιο κοντινή πόλη στο σημείο του δυστυχήματος.

Στις 20 Νοεμβρίου 146 άνθρωποι σκοτώθηκαν στην νότια Ινδία από εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας.

Την Παρασκευή άλλα 10 βαγόνια μιας αμαξοστοιχίας εκτροχιάστηκαν στην πολιτεία Ρατζαστάν (δυτικά) προκαλώντας ελαφρούς τραυματισμούς.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ινδίας είναι ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο, έχει σοβαρές ελλείψεις σε θέματα ασφαλείας, αλλά παραμένει το κύριο μέσο μεταφοράς για τις τεράστιες αποστάσεις σε αυτή την αχανή χώρα.

Σύμφωνα με έκθεση της κυβέρνησης του 2012, περίπου 15.000 άνθρωποι σκοτώνονται κάθε χρόνο σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα, μια «σφαγή» όπως την χαρακτηρίζουν οι συντάκτες της έκθεσης.

Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι έχει υποσχεθεί επενδύσεις ύψους 137 δισεκατομμυρίων δολαρίων στα επόμενα πέντε χρόνια για τον εκσυγχρονισμό και την αύξηση του επιπέδου ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών.