Το ιαπωνικό φλερτ του ελληνικού κρασιού
«Το ελληνικό κρασί έκανε το επόμενο βήμα του προς την ιαπωνική αγορά και συγκεκριμένα στην έκθεση VINEXPO TOKYO 2016, η οποία διεξήχθη από τις 15 έως τις 16 Νοεμβρίου στο Τόκιο», όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Enterprise Greece.
Η Ελλάδα έδωσε δυναμικό παρών με εθνικό περίπτερο που οργάνωσε η Enterprise Greece με 79 κρασιά από 41 οινοποιεία. |
Παράλληλα, όπως γράφει το ΑΠΕ, 70 περίπου άτομα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ειδικά εκπαιδευτικά σεμινάρια για το στιλ, την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά μιας εκ των ανερχόμενων στην παγκόσμια αγορά ποικιλιών οίνου, όπως είναι το ασσύρτικο, καθώς και για τις πιο ερυθρές ποικιλίες της Ελλάδας, το ξινόμαυρο και το αγιορείτικο.
Η Ιαπωνία είναι μια από τις αγορές - στόχους του προγράμματος προώθησης οίνων ποιότητας που υλοποιεί η Enterprise Greece, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της. Το 2015 οι ελληνικές εξαγωγές οίνου στην Ιαπωνία ανήλθαν σε 379,5 χιλ. ευρώ, αυξημένες κατά 36,2% έναντι του 2014, ενώ κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου 2016, σύμφωνα με τα ιαπωνικά στατιστικά στοιχεία, η αύξηση συνεχίζεται, κατά 34% έναντι της αντίστοιχης περιόδου 2015.
Η προώθηση του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία θα συνεχιστεί το 2017 με δημοσιότητα στον ιαπωνικό Τύπο, επισκέψεις αγοραστών και δημοσιογράφων στην Ελλάδα, καθώς και με εκδηλώσεις προβολής στο Τόκιο και την Οσάκα.