Ο Ντόναλντ Τραμπ νίκησε και η εταιρία της κόρης του Ιβάνκα εκτοξεύεται (pics)
Μια βαθιά ανάσα αναμένεται να πάρει η Ιβάνκα Τραμπ, που όχι μόνο είδε τον πατέρα της, Ντόναλντ Τραμπ, να παίρνει την προεδρία των ΗΠΑ, αλλά θα δει και την επιχείρησή της να αυξάνει και πάλι τις πωλήσεις της.
Η υπό το όνομα της εταιρία μόδας δέχθηκε πυρά τις τελευταίες εβδομάδες και πολλές φωνές στα σόσιαλ μίντια ζητούσαν από τις γυναίκες να μποϊκοτάρουν τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ που παράγει.
Ήδη όμως υπάρχουν τα πρώτα στοιχεία της διαφαινόμενης ανόδου. Έρευνα του Brand Keys, δημοσκοπικής που ασχολείται με brand, δείχνει πως το όνομα Τραμπ συνδέθηκε άμεσα με την εκλογική επιτυχία.
(REUTERS/Mike Blake)
Το Brand Keys παρακολουθεί την γνώμη των καταναλωτών σε επτά κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που συνδέονται με το όνομα Τραμπ, συμπεριλαμβανομένων ακινήτων, κοστουμιών ακόμη και μπαστουνιών του γκλοφ.
Η προτίμηση των προϊόντων Τραμπ έχει αυξηθεί και στις επτά κατηγορίες σε επίπεδα που δεν έχουν καταγραφεί, από την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του τον Απρίλιο του 2015.
Η προτίμηση αυτή θα οδηγήσει και σε άνοδο τιμών φυσικά. Αναμένεται ότι θα υπάρξει μια αύξηση 20% - 37%, σύμφωνα με το Brand Keys. Παραμείνει να ειδωθεί πως θα πάνε οι πωλήσεις της «πρώτης κόρης» στο μέλλον βέβαια.
(REUTERS/Carlo Allegri)
Τα καλά νέα για την Ιβάνκα έρχονται μέρες μετά από δημοσίευμα των New York Times, που αποκάλυπτε πως η ίδια είχε αποθαρρύνει την καμπάνια του πατέρας της να δημοσιεύσει διαφημιστικό που την εμφάνιζε να καλεί τους αμερικανούς να τον ψηφίσουν. Η καμπάνια απευθυνόταν στη μέση αμερικανίδα, που είχε στραφεί κατά των ρεπουμπλικάνων.
«Είναι πιθανό να είσαι διάσημος αλλά και πάλι όχι τόσο γνωστός, αυτό περιγράφει τον πατέρα που με μεγάλωσε», έλεγε η Τραμπ στο διαφημιστικό.
«Ο πατέρας μου όχι απλά έχει την δύναμη και την απαραίτητη ικανότητα για να είναι ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ, αλλά και την καλοσύνη και την μεγαλειότητα που θα δώσει στη χώρα τον ηγέτη που χρειάζεται».
Η εφημερίδα υποστήριζε πως η Τραμπ είχε παρακινήσει την καμπάνια του πατέρα της να μην προχωρήσει με την διαφήμιση, φοβούμενη περισσότερη ζημιά στην επιχείρησή της.
(REUTERS/Carlo Allegri)
Αλλά η Ιβάνκα έχει και δημόσια απορρίψει ότι τα προϊόντα της μποϊκοτάρονται. Μιλώντας στο «Good Morning America» τον περασμένο μήνα, είπε ότι πολλές γυναίκες συνεχίζουν να υποστηρίζουν την εταιρία της.
«Η ομορφιά της Αμερικής είναι ότι ο κόσμος μπορεί να κάνει ότι θέλει, αλλά θα προτιμούσα να απευθύνομαι στα εκατομμύρια, τα δεκάδες εκατομμύρια αμερικανίδων που εμπνέονται από την εταιρία μου και το μήνυμα που προάγω».
(REUTERS/Gary Cameron)