Βρετανία: Τα καταστήματα γέμισαν με πασχαλινά αβγά και οι πολίτες δεν ξέρουν τι να γιορτάσουν
Σύγχυση προκάλεσε στους Βρετανούς το γεγονός ότι εντόπισαν πασχαλινά αυγά στα ράφια των σούπερ μάρκετ πριν από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Με την Κυριακή του Πάσχα να πέφτει στις 20 Απριλίου του επόμενου έτους, οι πελάτες μοιράστηκαν τη σύγχυσή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού βρήκαν σοκολατένια αυγά και κουλούρια με ζεστό σταυρό να πωλούνται ήδη σε καταστήματα όπως τα Morrisons, Tesco και Asda.
Ένας χρήστης, με το όνομα Jingle1991, μοιράστηκε μια εικόνα με λαγουδάκια Malteser στο Sainsbury's την παραμονή των Χριστουγέννων και επεσήμανε: «Ο Ιησούς δεν έχει καν γεννηθεί ακόμα».
«Απλώς πιστεύω ότι είναι τρελό που όλα είναι τόσο επιφανειακά και ανούσια εμπορικά... (υπάρχει) κάτι αρκετά ξέφρενο σε αυτό», είπε ο 66χρονος, Γκάρι Έβανς.
Ο Τζόζεφ Ρόμπινσον βρήκε πασχαλινά είδη στο τοπικό του κατάστημα το βράδυ της Παρασκευής (27/12).
«Είναι αστείο, καθώς δεν έχουν καταφέρει καν να μετακινήσουν τα χριστουγεννιάτικα σοκολατάκια από τα ράφια και ήδη εφοδιάζονται για το Πάσχα», δήλωσε ο 35χρονος εργαζόμενος στη διοικητική υποστήριξη.
«Μακάρι τα σούπερ μάρκετ να μην ήταν τόσο απροκάλυπτα καταναλωτικά προσανατολισμένα και να άφηναν πραγματικά χρόνο στους πελάτες και το προσωπικό να αποσυμπιεστούν κατά τη διάρκεια της χριστουγεννιάτικης περιόδου», πρόσθεσε.
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Άντριου Γουόλις παραδέχτηκε ότι εξεπλάγη όταν είδε πασχαλινά αυγά αλλά πρόσθεσε ότι αυτό δείχνει επίσης την «προοδευτική σκέψη» των μεγάλων επιχειρήσεων.
«Με έκανε να σκεφτώ πώς οι μεγάλες μάρκες σκέφτονται πάντα μπροστά και σχεδιάζουν από νωρίς», δήλωσε ο 54χρονος από τη Νήσο Μαν, ο οποίος παρέχει συμβουλές μάρκετινγκ στον κλάδο της γυμναστικής.
«Το μήνυμά μου προς τους εμπόρους λιανικής πώλησης θα ήταν: ενώ ο προγραμματισμός μπροστά είναι σημαντικός, είναι επίσης σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη σας το συναίσθημα των καταναλωτών.
«Κάποιοι μπορεί να θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς για εποχιακά προϊόντα όπως αυτό, αλλά άλλοι μπορεί να το δουν ως σημάδι προνοητικότητας.
«Η επίτευξη της σωστής ισορροπίας είναι το κλειδί για να μείνουν οι πελάτες ευχαριστημένοι».