Καφετέρια χρεώνει έξτρα αν ο πελάτης δεν είναι ευγενικός
Πόσες και πόσες φορές δεν έχετε βρεθεί σε ουρά για να παραγγείλετε καφέ παρατηρώντας ότι κάποιοι από τους πελάτες συμπεριφέρονται με άσχημο τρόπο και χαρακτηριστική αγένεια στους εργαζομένους. Στην Ισπανία, αυτή η συμπεριφορά επιφέρει «πρόστιμο» και αύξηση στην τιμή του καφέ.
Η ιδιοκτήτρια της καφετέριας Blau Grifeu στο Κόστα Μπράβα, βρήκε τον τρόπο να «αναγκάσει» τρόπον τινά τους πελάτες να συμπεριφέρονται ανθρώπινα στους εργαζόμενους. Αν μπει κάποιος στο μαγαζί και πεί «καλημέρα σας, έναν καφέ παρακαλώ», θα πληρώσει μόλις 1,30 ευρώ.
Αν παραλείψει την καλημέρα ή την καλησπέρα και μείνει μόνο στο «...παρακαλώ», η τιμή αυτομάτως ανεβαίνει στα 3 ευρώ. Αν πάλι μπει στο μαγαζί, πλησιάσει με ύφος το ταμείο και αρκεστεί στο... «έναν καφέ», το αντίτιμο είναι 5 ευρώ.
«Οι άνθρωποι ζουν με άγχος, πίεση και υπό καθεστώς βιασύνης και ξεχνούν να έχουν τρόπους. Μόλις έβαλα το νέο τιμοκατάλογο, όλα άλλαξαν. Η συμπεριφορά όλων είναι εξαιρετική και η καθημερινότητα έγινε καλύτερη», δήλωσε η Marisel Valencia Madrid, ιδιοκτήτρια του καφέ.