ΚΟΣΜΟΣ

Μυστική συμφωνία Meta-Google για διαφημίσεις με στόχο εφήβους - Τι αποκαλύπτουν οι Financial Times

Σε αναπόσπαστο «τμήμα» του χεριού των εφήβων έχει εξελιχθεί το κινητό τηλέφωνο για την άμεση και συνεχή πρόσβαση στα social media

AP Photo/Seth Wenig

Mυστική συμφωνία φαίνεται πως έχουν συνάψει η Google με τη Meta (Facebook) προκειμένου να προωθήσουν σε έφηβους χρήστες του YouTube διαφημίσεις του Instagram – παραβιάζοντας τους ίδιους της τους κανόνες διαφήμισης- όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα των Financial Times (FT).

Οι δύο εταιρίες δεν μπορούν να στοχεύουν διαφημιστικά απευθείας τους εφήβους, βάσει νόμου, οπότε στόχευσαν μια ομάδα χρηστών η οποία χαρακτηρίζεται ως «άγνωστη». Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Finacial Times, η Google γνώριζε ότι επρόκειτο κυρίως για ηλικίες κάτω των 18.

Πιλοτική εφαρμογή στον Καναδά

Στη συνέχεια, η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις δυο εταιρείες για να ξεκινήσει την παράνομη εκστρατεία μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού προχωρήσει στη δοκιμή του προγράμματος στις ΗΠΑ τον Μάιο.

Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την καμπάνια σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με το δημοσίευμα, όμως η Google ακύρωσε την καμπάνια μετά από επικοινωνία ππου έιχαν οι FT με την εταιρεία.

«Απαγορεύουμε τις στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα. Αυτές οι πολιτικές υποστηρίζονται από τεχνικές διασφαλίσεις. Επιβεβαιώσαμε ότι αυτές οι διασφαλίσεις λειτούργησαν σωστά»» δήλωσε η Google.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης