ΚΟΣΜΟΣ

«Έσπασε τα κοντέρ» το βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού της Νότιας Κορέας με τις NewJeans

Τα μέλη του K-pop συγκροτήματος NewJeans ποζάρουν για τις ανάγκες προβολής του Οργανισμού Τουρισμού της Νότιας Κορέας στη Σεούλ, στις 11 Ιουλίου 2024.

AP Photo/Ahn Young-joon

Βίντεο για την προώθηση της Νότιας Κορέας ως τουριστικό προορισμό, στα οποία πρωταγωνιστεί το δημοφιλές γυναικείο συγκρότημα της k-pop NewJeans, συγκέντρωσαν συνολικά 30 εκατομμύρια προβολές, σε μόλις 11 ημέρες μετά την κοινοποίησή τους στο YouTube.

Τα βίντεο δημιουργήθηκαν από το υπουργείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού της Νότιας Κορέας και τον Οργανισμό Τουρισμού και περιλαμβάνουν δύο τηλεοπτικές διαφημίσεις και δύο 30λεπτα διαφημιστικά τρέιλερ.

Οι διαφημίσεις που κυκλοφόρησαν στο κανάλι YouTube του Κορεατικού Οργανισμού Τουρισμού «Imagine Your Korea» στις 11 Ιουλίου, προβάλλουν την κορεατική κουζίνα και τα τουριστικά σημεία που είναι δημοφιλή στους ντόπιους, αλλά λιγότερο γνωστά στους ξένους τουρίστες.

Οι διαφημίσεις παρουσιάζουν τα μέλη του συγκροτήματος να επισκέπτονται παραδοσιακές αγορές για να γευτούν «gimbap» (ρολάκια με ρύζι, φύκια, λαχανικά και κομμάτια κρέατος) «tteokbokki» (τηγανητά κέικ ρυζιού βουτυγμένα σε κορεάτικη καυτερή σάλτσα) και να απολαμβάνουν ένα φλιτζάνι «ramen» μετά από πεζοπορία.

Ενθαρρύνουν επίσης τους θεατές να εξερευνήσουν κρυμμένους πολύτιμους λίθους ταξιδεύοντας σε αγροτικές πόλεις, επισκέπτονται μοντέρνες καφετέριες και παρακολουθούν μαθήματα παραδοσιακής δημιουργίας κοσμημάτων και διακοσμητικών από μάργαρο.

Ο Κορεατικός Οργανισμός Τουρισμού σχεδιάζει επίσης να προβάλλει τις διαφημίσεις σε μεγάλες πινακίδες σε 14 πόλεις σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων της Νέας Υόρκης, του Τόκιο, της Σαγκάης, της Μπανγκόκ, του Ντουμπάι και της Πόλης του Μεξικού, μέχρι τον Οκτώβριο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης