ΚΟΣΜΟΣ

Αυστραλία: Ζευγάρι χρυσοπλήρωσε αεροπορικό εισιτήριο - Το λάθος που έκανε

Kelly / Pexels

Ζευγάρι αναγκάστηκε να πληρώσει κάτι λιγότερο από 3.000 ευρώ για νέο αεροπορικό εισιτήριο λόγω... λάθους.

Η περιπέτεια του ζευγαριού από την Αυστραλία που είχε κλείσει εισιτήρια για να πετάξει στο Λονδίνο, ξεκίνησε όταν σε ένα από αυτά αντί του βαφτιστικού ονόματος για την κράτηση χρησιμοποίησε το υποκοριστικό.

Ο Φιλ και η Κέιτ, όπως αναφέρει ο Independent πήγαν στην θύρα για την επιβίβαση, αλλά καθώς προσπαθούσαν να μπουν στην πτήση, τους έκαναν στην άκρη και τους επέπληξαν επειδή ο άνδρας είχε κλείσει το εισιτήριο της συζύγου του με το όνομα Κέιτ, αλλά το όνομα στο διαβατήριό της γράφει Κάθριν, όπως μετέδωσε το αυστραλιανό δίκτυο Nine Network.

«Ήταν ένα διοικητικό λάθος - νομίζω ότι παντρεύτηκα την Κέιτ στην εκκλησία και όχι την Κάθριν», δήλωσε ο Φιλ.

Αρχικά η αεροπορική εταιρία ενημέρωσε το ζευγάρι ότι μπορούσαν να αλλάξουν την κράτηση έναντι ενός μικρού τέλους.

Ωστόσο, λίγα λεπτά πριν από την απογείωση, ο πράκτορας κρατήσεων τους είπε ότι θα έπρεπε να ακυρώσουν το εισιτήριο της Κάθριν και να αγοράσουν ένα νέο με το σωστό όνομα με κόστος 2,904 ευρώ.

«Δεν είχαν χρόνο - αυτό ήταν το σκεπτικό τους - να εκδώσουν αλλαγή ονόματος στο εισιτήριο. Είχαν όμως χρόνο να μας πουλήσουν ένα νέο εισιτήριο», δήλωσε ο Φιλ προσθέτοντας ότι αισθάνθηκε ότι τον εκμεταλλεύονται με το τέλος που χρεώνουν.

Η Κάθριν πρόσθεσε: «Τους παρακάλεσα στο τηλέφωνο: Σας παρακαλώ, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Αυτά είναι όλα τα χρήματα των διακοπών μας που χάθηκαν σε μια στιγμή».

Εκπρόσωπος της εταιρίας που έκανε την κράτηση δήλωσε στο Business Insider ότι μπορεί να συμμορφωθεί μόνο με τις πολιτικές ακύρωσης που θέτουν οι αεροπορικές εταιρείες.

«Σε αυτή την περίπτωση, δεν επιτρεπόταν η αλλαγή ονόματος, πράγμα που σημαίνει ότι η μόνη επιλογή ήταν η ακύρωση και η εκ νέου κράτηση του εισιτηρίου. Καθώς ο πελάτης μας ενημέρωσε για το λάθος του μόνο τρεις ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης, αυτό οδήγησε σε περαιτέρω χρεώσεις από την αεροπορική εταιρεία, οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν ενεργούσαμε νωρίτερα», ανέφεραν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης