Άλλαξε το λογότυπο του Twitter - Πέρασε στην εποχή «Χ»
Το γνωστό μπλε λογότυπο που αναπαριστά ένα πουλάκι αντικαταστάθηκε και επισήμως από ένα λευκό «Χ» σε μαύρο φόντο, αναδεικνύοντας την αλλαγή «πλώρης» του μέσου κοινωνικής δικτύωσης από τον νέο του ιδιοκτήτη Ίλον Μασκ.
Την αλλαγή είχε αποκαλύψει νωρίτερα την Δευτέρα (24/7) ο Μασκ, από κοινού με την διευθύνουσα σύμβουλο του Twitter Λίντα Γιακαρίνο.
«Το Χ είναι εδώ: Ας το κάνουμε», έγραψε σε ένα τουίτ η Γιακαρίνο, η οποία ανήρτησε επίσης φωτογραφία του λογότυπου που προβάλλεται στα γραφεία της εταιρίας στο Σαν Φρανσίσκο.
Οι λογαριασμοί της Γιακαρίνο και του Μασκ φέρουν ήδη το λογότυπο X, αν και το μπλε πουλί του Twitter εξακολουθεί να εμφανίζεται στην πλατφόρμα.
Το χάσταγκ #GoodbyeTwitter (Αντίο, τούιτερ) γέμισε την πλατφόρμα σε μια αναφορά στο παλιό λογότυπο καθώς αρκετοί χρήστες επέκριναν το νέο.
Σε δημοσκόπηση που έστησε την Κυριακή (23/7), στο μέσο ο Μασκ, ρώτησε τους εκατομμύρια ακόλουθούς του εάν αν θα τους άρεσε να αλλάξει το χρώμα του ιστότοπου από μπλε σε μαύρο, αναρτώντας φωτογραφία ενός του νέου λογότυπου.
Έκανε επίσης λόγο για «προσωρινό λογότυπο X» και έγραψε στο Twitter πως «σύντομα θα πούμε αντίο στη μάρκα Twitter και, σταδιακά, σε όλα τα πουλιά».
Το αρχικό λογότυπο του Twitter σχεδιάστηκε το 2012 από μία τριμελή ομάδα. «Το λογότυπο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι απλό, ισορροπημένο και ευδιάκριτο σε πολύ μικρά μεγέθη, όπως ένα 'e'», έγραψε σε ένα tweet ο Μάρτιν Γκράσερ, ένας από τους σχεδιαστές.
Χ, το μέλλον της διαδραστικότητας
«To X είναι η μελλοντική κατάσταση απεριόριστης διαδραστικότητας -- επικεντρωμένο σε ηχητικά, βίντεο, μηνύματα, πληρωμές/τραπεζική-- δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά για ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες και ευκαιρίες», έγραψε η Γιακαρίνο στο Twitter.
Πρώην επικεφαλής διαφήμισης της NBC Universal, η Γιακαρίνο, άρχισε να εργάζεται ως διευθύνουσα σύμβουλος στο Twitter στις 5 Ιουνίου και μάλιστα ανέλαβε σε μια περίοδο που το μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να αντιστρέψει μια βύθιση των διαφημιστικών εσόδων.
Αφότου εξαγόρασε το Twitter, η εταιρία ταλαντεύτηκε προχώρησε σε απολύσεις, απότομη μείωση των διαφημιζομένων και τη μετεωρική άνοδο του Threads, της απάντησης της Meta στο Twitter.
Φυσικά το twitter πήρε φωτιά με απολαυστικά, καυστικά αλλά και χιουμοριστικά #RIPtwitter: