ΚΟΣΜΟΣ

Μήπως πρέπει να κάνουμε το ίδιο; Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έκρυψε τα πρόσωπα των παιδιών του στο Instagram

Η ανάρτηση του Zuckerberg επικρίθηκε αμέσως από ορισμένους που θεώρησαν την απόφαση να κρύψει τα πρόσωπα ως αντανάκλαση των ανησυχιών του για το απόρρητο. photo/Instagram

Όταν ο Mαρκ Ζάκερμπεργκ μοιράστηκε μια φωτογραφία της οικογένειάς του στο Instagram στις 4 Ιουλίου, δύο πράγματα ξεχώρισαν: ο δισεκατομμυριούχος Διευθύνων Σύμβουλος φορούσε ένα ριγέ αναμνηστικό καουμπόικο καπέλο και τα πρόσωπα των παιδιών του αντικαταστάθηκαν με emoji με χαρούμενα πρόσωπα.

Η ανάρτηση του Ζάκερμπεργκ επικρίθηκε αμέσως από ορισμένους που θεώρησαν την απόφαση να κρύψει τα πρόσωπα ως αντανάκλαση των ανησυχιών του για το απόρρητο για την κοινή χρήση φωτογραφιών των παιδιών του στο διαδίκτυο, παρά το γεγονός ότι δημιούργησε τεράστιες πλατφόρμες που επιτρέπουν σε εκατομμύρια άλλους γονείς να κάνουν ακριβώς αυτό.

Η Meta, η μητρική εταιρεία του Instagram, έχει εξεταστεί εδώ και καιρό για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται το απόρρητο των χρηστών και για τον τρόπο με τον οποίο οι αλγόριθμοί της μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να οδηγήσουν τους νεαρούς χρήστες σε δυνητικά επιβλαβείς συνέπειες .

Υπάρχει μια ευρύτερη τάση μεταξύ ορισμένων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και ιδιαίτερα μεταξύ ατόμων υψηλού προφίλ, να είναι πιο προσεκτικοί στο να μοιράζονται αναγνωρίσιμες φωτογραφίες των παιδιών τους στο διαδίκτυο.

Για χρόνια, διασημότητες από την Kristen Bell και την Gigi Hadid μέχρι τον Chris Pratt και τον Orlando Bloom θολώνουν τις εικόνες ή χρησιμοποιούν emojis για να βοηθήσουν στην προστασία της ιδιωτικής ζωής των παιδιών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ζάκερμπεργκ, επίσης, είχε δημοσιεύσει στο παρελθόν φωτογραφίες από το πίσω μέρος των κεφαλιών των κοριτσιών του και τα πλαϊνά προφίλ τους αντί να δείχνει ολόκληρα τα πρόσωπά τους.

Είναι πιο σπάνιο για τους καθημερινούς χρήστες να ακολουθούν παρόμοια προσέγγιση — αλλά ίσως δεν θα έπρεπε να είναι.

«Ο Zuckerberg φρόντισε να μην μοιράζεται την τοποθεσία της οικογένειάς του ή την ταυτότητα των παιδιών του, μπορεί να γνωστοποιεί έτσι ότι είναι ευθύνη των χρηστών να προστατεύονται στο διαδίκτυο», δήλωσε η Alexandra Hamlet, ψυχολόγος με έδρα τη Νέα Υόρκη. παρακολουθεί στενά τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους νεαρούς χρήστες.

Ο Ζάκερμπεργκ δεν απάντησε με κάποιο σχόλιο.

Με τα χρόνια, ένας αυξανόμενος αριθμός γονέων και ειδικών έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τους κινδύνους της κοινοποίησης αυτών των φωτογραφιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της πιθανότητας άσκοπης έκθεσης των παιδιών.

Μερικοί γονείς επιλέγουν είτε να περιορίσουν το πόσα κοινοποιούν για τα παιδιά τους είτε να περιορίσουν την κοινή χρήση σε λιγότερο δημόσιες πλατφόρμες. Άλλοι υιοθετούν πιο έξυπνες μεθόδους όπως το να κρύβουν τα πρόσωπα των παιδιών τους.

Η Leah Plunkett, συγγραφέας του «Sharenthood» και αναπληρώτρια κοσμήτορας μαθησιακής εμπειρίας και καινοτομίας (LXI) στη Νομική Σχολή του Χάρβαρντ, είπε ότι το να μπλοκάρεις το πρόσωπο ενός παιδιού είναι ένα σύμβολο ότι του δίνεις τον έλεγχο της δικής του αφήγησης.

«Κάθε φορά που δημοσιεύετε τα παιδιά σας, παραμελείτε να τους επιτρέπετε να πουν τις δικές τους ιστορίες, για το ποιοι είναι και ποιοι θέλουν να γίνουν», είπε.

H Plunkett πιστεύει ότι οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να κάνουν περισσότερα, όπως να προσφέρουν μια ρύθμιση που θολώνει αυτόματα τα πρόσωπα των παιδιών ή να αποτρέπει τη χρήση οποιασδήποτε φωτογραφίας με ένα παιδί για σκοπούς μάρκετινγκ ή διαφήμισης.

Προς το παρόν, ωστόσο, το βάρος παραμένει στους γονείς να περιορίσουν ή να απέχουν από την κοινή χρήση φωτογραφιών των παιδιών τους στο διαδίκτυο.

«Δεν είναι μόνο οι γονείς – οι παππούδες, οι προπονητές, οι δάσκαλοι και άλλοι έμπιστοι ενήλικες θα πρέπει επίσης να κρατούν τα παιδιά μακριά από φωτογραφίες και βίντεο για να προστατεύσουν το απόρρητο τους, την ασφάλεια, τις μελλοντικές και τρέχουσες ευκαιρίες και την ικανότητά τους να καταλάβουν τη δική τους ιστορία για τον εαυτό τους» είπε.

Mark Zuckerberg concealed his kids’ faces on Instagram. Should you?

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης