Ποιες διαφημίσεις απαγορεύονται στα ΜΜM της Βρετανίας
Η Βρετανία έθεσε απαγόρευση σε διαφημίσεις όπου οι πρωταγωνιστές διαθέτουν «μη ρεαλιστικά σώματα».
Ο λόγος είναι για να μην έχουν "προβλήματα αυτοεκτίμησης" οι χρήστες των μέσων μεταφοράς, όπως ανακοίνωσε η δημοτική αρχή του Λονδίνου.
Ο νέος κανονισμός πρόκειται να εφαρμοστεί σε περίπου 12.000 διαφημίσεις που αναρτώνται κάθε χρόνο σε λεωφορεία, τραμ, μετρό και τρένα, τα οποία κυκλοφορούν στο δίκτυο Μεταφορών για το Λονδίνο (TfL) και διαχειρίζονται οι Αρχές της πόλης.
«Από τον επόμενο μήνα, τοTfL δεν θα επιτρέπει την αφισοκόλληση διαφημίσεων που θα μπορούσαν να πιέσουν (ψυχολογικά) τους νέους οι οποίοι αντικρίζουν μια μη ρεαλιστική φυσική κατάσταση ή επισφαλή για την υγεία ή που ενέχει τον κίνδυνο να δημιουργήσει προβλήματα αυτοεκτίμησης που να συνδέονται με το σώμα» επισημαίνεται σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε το γραφείο του δημάρχου του Λονδίνου.
Ένθερμος υποστηρικτής της αλλαγής είναι και ο δήμαρχος της βρετανικής πρωτεύουσας, Σαντίκ Καν.
«Ως πατέρας δύο ανήλικων παιδιών, ανησυχώ πάρα πολύ από αυτού του είδους τις διαφημίσεις που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν υποτιμητικά για τους πολίτες, ιδιαίτερα τις γυναίκες, και να τις κάνουν να ντρέπονται για το σώμα τους. Έφθασε η στιγμή που θα βάλουμε ένα τέλος σε αυτό. Κατά τις μετακινήσεις στο μετρό ή το λεωφορείο, κανείς δεν πρέπει να νιώθει καταπιεσμένος από μη ρεαλιστικές προσδοκίες που συνδέονται με το σώμα του. Θέλω να στείλω ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους διαφημιστικές σχετικά με αυτό», αναφέρει χαρακτηριστικά.