Ίλον Μασκ: «Ιστορικό υψηλό» στις εγγραφές νέων χρηστών στο Twitter
Ανανεώθηκε:
Αν και βρίσκεται αντιμέτωπος με μαζική «έξοδο» διαφημιστών και χρηστών που καταφεύγουν σε άλλες πλατφόρμες λόγω ανησυχιών σχετικά με την επαλήθευση και τη ρητορική μίσους, ο Ίλον Μασκ δηλώνει ότι οι εγγραφές νέων χρηστών στο Twitter βρίσκονται σε «ιστορικό υψηλό».
Οι νέες εγγραφές κυμαίνονταν κατά μέσο όρο πάνω από δύο εκατομμύρια ημερησίως τις τελευταίες επτά ημέρες από τις 16 Νοεμβρίου, αυξημένες κατά 66% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα το 2021, αναφέρει σε τελευταίο tweet του ο Ίλον Μασκ.
Κατά τον δισεκατομμυριούχο ιδιοκτήτη του Twitter, ο ενεργός χρόνος των χρηστών στην πλατφόρμα άγγιξε επίσης επίπεδα-ρεκόρ, με μέσο όρο σχεδόν 8 δισεκατομμύρια ενεργά λεπτά την ημέρα τις τελευταίες επτά ημέρες από τις 15 Νοεμβρίου -αύξηση 30% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα πέρυσι.
Ο ίδιος, παράλληλα, ανέφερε πως οι προβολές που αφορούν σε ρητορική μίσους μειώθηκαν από την 13η Νοεμβρίου σε σύγκριση με τον περασμένο Οκτώβριο.
Ο Ίλον Μασκ, ο οποίος διευθύνει επίσης τις εταιρείες Tesla και SpaceX, έχει δηλώσει ότι η εξαγορά του Twitter θα επιταχύνει τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια «εφαρμογή για τα πάντα» υπό την ονομασία X.
Το «Twitter 2.0 The Everything App» του Ίλον Μασκ θα έχει χαρακτηριστικά όπως κρυπτογραφημένα μηνύματα (DM), tweet μεγάλου μήκους/longform και υπηρεσία πληρωμών, σύμφωνα με το tweet.
Διαφάνειες αναφορικά με το «Twitter 2.0 The Everything App» ανήρτησε και στο Twitter, έχοντας αναφέρει νωρίτερα σε άλλο «τιτίβισμα» πως βλέπει την πλατφόρμα σε τροχιά «να ξεπεράσει τo ένα δισ. μηνιαίους χρήστες σε 12 έως 18 μήνες».
Μεγάλοι διαφημιστές, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται κολοσσοί όπως η General Motors, η Mondelez International, η Volkswagen AG, έχουν διακόψει τη διαφήμιση στην πλατφόρμα.
Ο ίδιος ο Μασκ έχει αναγνωρίσει ότι Twitter αντιμετωπίζει «τεράστια πτώση εσόδων» εξαιτίας της φυγής των διαφημιστών, κατηγορώντας ομάδες προστασίας των πολιτικών δικαιωμάτων για την άσκηση πίεσης στους κορυφαίους διαφημιστές της πλατφόρμας να αναλάβουν δράση με στόχο την επαρκή εποπτεία του περιεχομένου.
Ακτιβιστές καλούν διαφημιστές να εκδώσουν ανακοινώσεις σχετικά με την απόσυρσή τους από το Twitter μετά το «ξεκλείδωμα» του λογαριασμού του τέως προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.
Την ίδια στιγμή, εκατοντάδες υπάλληλοι της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης πιστεύεται ότι έχουν παραιτηθεί μετά το τελεσίγραφο που απηύθυνε ο Μασκ να δεσμευτούν ότι «θα εργάζονται πολλές ώρες υπό μεγάλη πίεση», αλλιώς να φύγουν...