Μπλακ άουτ στα αεροδρόμια του πλανήτη: Η μείωση προσωπικού στην πανδημία προκαλεί καθυστερήσεις
Ανανεώθηκε:
Χιλιάδες επιβάτες ταλαιπωρούνται επί ώρες σε διάφορα αεροδρόμια ανά τον κόσμο λόγω των ελλείψεων προσωπικού στις αεροπορικές εταιρείες.
Η μείωση του προσωπικού, μεταξύ άλλων, πιλότων και αεροσυνοδών, έγινε μετά τις χιλιάδες απολύσεις στο χώρο μέσα στην πανδημία λόγω της επιβολής αυστηρών lockdown για τον περιορισμό της εξάπλωση του κορωνοϊού.
Παρά το γεγονός ότι σήμερα η ζήτηση των ταξιδιών έχει αυξηθεί σημαντικά και ιδίως για τους καλοκαιρινούς μήνες προβλέπεται άνοδος του τουρισμού, οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν καλύψει το κενό στο προσωπικό τους.
Τόσο στην Ευρώπη όσο και την Αμερική, οι ταξιδιώτες παραμένουν επί ώρες στα αεροδρόμια των πόλεων με τα αεροσκάφη να είναι καθηλωμένα στο έδαφος.
Οι ελλείψεις προσωπικού στον έλεγχο των διαβατηρίων, στο δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης, στο Σίπολ του Άμστερνταμ, προκαλούν εκνευρισμό στους ταξιδιώτες που περιμένουν ατελείωτες ώρες στην ουρά εξαιτίας του μειωμένου προσωπικού.
Σύμφωνα με το Bloomberg στο Σίδνεϊ οι επιβάτες στα αεροδρόμια περιμένουν για ώρες, ενώ σκηνές χάους επικρατούν στην Ινδία και την Ευρώπη. Η Lufthansa χρειάστηκε να ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις, ενώ μεγάλη αναταραχή υπάρχει και στα αεροδρόμια της Βρετανίας.
«Οι ελλείψεις προσωπικού δεν μας επιτρέπουν να εκτελέσουμε το προγραμματισμένο πρόγραμμά μας με την ποιότητα και την ακρίβεια που υποσχόμαστε», ανέφερε σε ανάρτησή του ο Jens Ritter, Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας της Lufthansa, ζητώντας συγγνώμη για τις ακυρώσεις πτήσεων στο Μόναχο και τη Φρανκφούρτη. «Πολλοί άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει τον κλάδο των αερομεταφορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έχουν βρει αλλού δουλειά. Τώρα, οι συνεργάτες του συστήματός μας, όπως τα αεροδρόμια και οι εταιρείες εστίασης, αντιμετωπίζουν μεγάλη έλλειψη προσωπικού και αγωνίζονται να προσλάβουν νέο προσωπικό», πρόσθεσε ο ίδιος, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το Bloomberg.
Κι ενώ οι αεροπορικές εταιρείες, προσπαθούσαν να πείσουν τον κόσμο ότι είναι ασφαλές το ταξίδι με το αεροπλάνο μέσα στην πανδημία, σήμερα έρχονται αντιμέτωπες με τις ατελείωτες ώρες ταλαιπωρίας των πελατών τους.
Μόλις την περασμένη Δευτέρα (20/6) στο αεροδρόμιο του Χίθροου ακυρώθηκαν 30 πτήσεις αφήνοντας περίπου 5.000 επιβάτες εγκλωβισμένους σε αυτό.
Το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης ήδη αναζητά 6.600 εργαζόμενους, προκειμένου να καλύψουν τις θέσεις εργασίας και να εργαστούν από προσωπικό ασφαλείας μέχρι προσωπικό εστίασης.