Γιορτή της Μητέρας: Το τρυφερό doodle της Google
Ανανεώθηκε:
Τη Γιορτή της Μητέρας τιμά σήμερα η Google με ένα τρυφερό doodle.
Η Μέρα της Μητέρας, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, είναι σήμερα ένα ευχάριστο γεγονός, που κρύβει πίσω του, ωστόσο, μια τραγική ιστορία.
Το σημερινό doodle της Google:
Η σύγχρονη εκδοχή της Ημέρας της Μητέρας έλαβε μορφή στις αρχές του 20ού αιώνα, χάρη στην Ann Marie Reeves Jarvis και την κόρη της Άννα.
Γεννημένη το 1832 στη Βιρτζίνια, η Ann Marie ήταν κοινωνική ακτιβίστρια, στόχος της οποίας ήταν να βελτιώσει τις συνθήκες υγείας και υγιεινής εντός των κοινοτικών νοικοκυριών.
Οι «Σύλλογοι Εργασίας για την Μητέρα» της συγκέντρωναν χρήματα για φάρμακα και βοήθεια για μητέρες που έπασχαν από φυματίωση.
Κατά τη διάρκεια του αμερικανικού εμφυλίου πολέμου, η Ann Marie έχασε τέσσερα από τα παιδιά της λόγω ασθένειας. Συνολικά, οκτώ από τους 12 απογόνους της πέθαναν προτού ενηλικιωθούν. Παρά τις προσωπικές της τραγωδίες, η Ann Marie δεν σταμάτησε ποτέ την κοινοτική της υπηρεσία.
Η Ann Marie πέθανε τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου του 1905. Μετά το θάνατό της, η κόρη της Άννα έθεσε ως αποστολή της να κάνει την Ημέρα της Μητέρας γιορτή - όχι μόνο για να τιμήσει τη μητέρα της, αλλά και όλες τις μητέρες.
Τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου του 1907, η Άννα πραγματοποίησε ένα μικρό μνημόσυνο για τη μητέρα της στην Επισκοπική Εκκλησία Andrews Methodist στο Grafton, W.Va. Οι παρευρισκόμενοι έλαβαν ένα λευκό γαρίφαλο, το οποίο ήταν το αγαπημένο λουλούδι της Ann Marie. Η Άννα διοργάνωσε και άλλο ένα χρόνο αργότερα, και αυτή η υπηρεσία είναι γενικά αποδεκτή ως η πρώτη επίσημη εκδήλωση της Ημέρας της Μητέρας.
Η Άννα οραματίστηκε την Ημέρα της Μητέρας ως γιορτή του σπιτιού και για ό, τι έκανε η μητέρα μας για εμάς.
Για την προώθηση του σκοπού, η Άννα δημιούργησε τη Διεθνή Ένωση της Ημέρας της Μητέρας το 1912. Η ομάδα είχε σκοπό να προωθήσει την ημέρα και να οργανώσει εκδηλώσεις. Αλλά η Άννα άρχισε σύντομα να δυσαρεστείται από την εμπορική πτυχή της περίστασης.
Η Άννα ήταν περισσότερο αναστατωμένη με τα ανθοπωλεία, που στο μυαλό της είχαν εκμεταλλευτεί τα λευκά γαρίφαλα που είχε μοιράσει για πρώτη φορά ως σύμβολο της μητέρας της.
Για να καταπολεμήσει την εμπορευματοποίηση του λευκού γαρίφαλου, η Άννα δημιούργησε ένα κουμπί που μοίραζε δωρεάν, ώστε οι άνθρωποι να μην χρειάζεται να αγοράσουν το πραγματικό λουλούδι.
Η Άννα καταπιάστηκε τόσο πολύ με την μάχη της και το 1944 φίλοι της φρόντισαν ώστε να εισαχθεί σε άσυλο. Πέθανε τέσσερα χρόνια αργότερα, στην ηλικία των 84 ετών, χωρίς χρήματα ή παιδιά.