Άλεκ Μπόλντουιν: Τέλος στα γυρίσματα του «Rust» - «Μια στο τρισεκατομμύριο» αυτό που συνέβη
Μπροστά στις κάμερες για πρώτη φορά μετά το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στη διευθύντριας φωτογραφίας, Χαλίνα Χάτσινς, βρέθηκε ο ηθοποιός Άλεκ Μπόλντουιν ξεκαθαρίζοντας πάντως ότι καθώς η έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του συμβάντος συνεχίζονται δεν μπορεί να αναφερθεί σε λεπτομέρειες για την υπόθεση.
Ο ίδιος ο ηθοποιός πάντως ανακοίνωσε ότι τα γυρίσματα του γουέστερν «Rust», που διακόπηκαν λόγω του θανάτου της Χαλίνα Χάτσινς, που πυροβολήθηκε κατά λάθος από τον 64χρονο ηθοποιό κατά τη διάρκεια μιας πρόβας.
«Μερικές φορές συμβαίνουν ατυχήματα στα πλατό, όμως όχι τέτοια. Υπήρχε μία πιθανότητα στο τρισεκατομμύριο να γίνει αυτό», σχολίασε.
Ο Μπόλντουιν μιλούσε για πρώτη φορά μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες μετά την τραγωδία που σημειώθηκε στις 21 Οκτωβρίου και επανέλαβε γι' άλλη μια φορά πόσο τον επηρέασε το γεγονός.
«Ήταν οικογένειά μου» είπε για το θύμα, τη Χαλίνα Χάτσινς, σύμφωνα με τα πλάνα που μετέδωσε το τηλεοπτικό κανάλι TMZ. Σε αναρτήσεις που έκανε στο Twitter είχε ήδη εκφράσει την οδύνη του για τον θάνατό της και διαβεβαίωσε ότι συνεργάζεται με την αστυνομία στις έρευνές της καθώς και ότι βρίσκεται σε «διαρκή επικοινωνία» με τον σύζυγο της νεκρής και τον 9χρονο γιο της.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει καμία σύλληψη και οι έρευνες συνεχίζονται για να διαλευκανθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή της η Χάτσινς, στο ράντσο Μπονάντσα Κρικ, όπου ο Μπόλντουιν γύριζε μια ταινία γουέστερν που διαδραματιζόταν τον 19ο αιώνα.
Κρατούσε στα χέρια του ένα ρεβόλβερ, το οποίο θεωρούσε ότι έφερε άσφαιρα. Η αληθινή σφαίρα που ήταν στη θαλάμη σκότωσε τη Χάτσινς και τραυμάτισε στον ώμο τον σκηνοθέτη Τζόελ Σόουζα.
Αληθινές σφαίρες μέσα στο όπλο
Η υπάλληλος που ήταν υπεύθυνη για τα όπλα στην ταινία Rust δεν γνώριζε ότι υπήρχαν «αληθινές σφαίρες» στα γυρίσματα, όπου σκοτώθηκε η διευθύντρια φωτογραφίας Χαλίνα Χάτσινς από τον ηθοποιό και συμπαραγωγό Άλεκ Μπόλντουιν, διαβεβαίωσαν την Πέμπτη οι δικηγόροι της.
Είναι η πρώτη φορά από τις 21 Οκτωβρίου, όταν σημειώθηκε η τραγωδία στη Σάντα Φε, που η Χάνα Γκουτιέρες Ριντ μιλάει δημοσίως για την υπόθεση.
Το δυστύχημα δεν θα είχε γίνει ποτέ «αν δεν είχαν εισαχθεί στα γυρίσματα πραγματικά πυρομαχικά» ανέφεραν οι δικηγόροι της, απορρίπτοντας κάθε ευθύνη της πελάτισσάς τους για τον θάνατο της Χαλίνα Χάτσινς. «Η Χάνα δεν έχει ιδέα για την προέλευση των αληθινών πυρομαχικών» πρόσθεσε.
Ο εξειδικευμένος ιστότοπος The Wrap μετέδωσε, επικαλούμενος πηγές προσκείμενες στα γυρίσματα, ότι κάποια μέλη της κινηματογραφικής ομάδας χρησιμοποίησαν το εν λόγω ρεβόλβερ για να πυροβολήσουν, με αληθινές σφαίρες, κουτάκια μπίρας λίγες ώρες πριν το πάρει στα χέρια του ο Μπόλντουιν.
Η 24χρονη Γκουτιέρες Ριντ «δεν είδε ποτέ κανέναν να πυροβολεί με αληθινές σφαίρες με αυτά τα όπλα και δεν θα το επέτρεπε ποτέ», συνεχίζει η ανακοίνωση του δικηγορικού γραφείου Τζέισον Μπόουλς.
Στις ταινίες ο οπλουργός είναι υπεύθυνος για τα όπλα που χρησιμοποιούνται σε διάφορες σκηνές και πρέπει να διασφαλίζει ότι δεν αποτελούν κίνδυνο για τους ηθοποιούς και τους τεχνικούς. Τα πυροβόλα όπλα υποτίθεται ότι θα πρέπει να κλειδώνονται όταν δεν χρησιμοποιούνται.
«Τα όπλα ήταν κλειδωμένα τη νύχτα και κατά τη διάρκεια των γευμάτων», υποστηρίζει η Γκουτιέρες Ριντ.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της έρευνας, η νεαρή γυναίκα είπε στους αστυνομικούς ότι είχε ασφαλίσει τα όπλα όταν έγινε η διακοπή για το μεσημεριανό φαγητό, όχι όμως και τα πυρομαχικά, τα οποία έμειναν σε ένα καροτσάκι με διάφορα αξεσουάρ κοντά στο πλατώ. Ο σερίφης της κομητείας Σάντα Φε, Έινταν Μεντόζα, είπε ότι από την έρευνα στον χώρο των γυρισμάτων βρέθηκαν 500 φυσίγγια, ψεύτικα ή άσφαιρα, όμως μεταξύ αυτών υπήρχαν και κάποιες αληθινές σφαίρες. Όλα αυτά τα πυρομαχικά θα εξεταστούν από τα εργαστήρια της αστυνομίας, όπως και η σφαίρα που σκότωσε την Χάτσινς και κατόπιν καρφώθηκε στον ώμο του σκηνοθέτη Τζόελ Σόουζα.
Οι αληθινές σφαίρες απαγορεύονται αυστηρά στα γυρίσματα, ακριβώς για να αποφεύγονται τέτοιου είδους δυστυχήματα.
Η Χάνα Γκουτιέρες Ριντ, η οποία είχε εργαστεί μόνο σε μία ταινία μεγάλου μήκος πριν από το Rust, είπε ότι της είχαν ανατεθεί και άλλα καθήκοντα, με αποτέλεσμα να της είναι πολύ δύσκολο να επικεντρωθεί στη δουλειά του οπλουργού. Είχε ζητήσει από την παραγωγή περισσότερο χρόνο για να προετοιμάζει τα όπλα στις σκηνές των πυροβολισμών, όμως τα αιτήματά της απορρίφθηκαν.