ΚΟΣΜΟΣ

Εστιατόριο στη Ρώμη γίνεται viral από τους εξοργισμένους επισκέπτες του

Εστιατόριο στη Ρώμη γίνεται viral από τους εξοργισμένους επισκέπτες του
Minh Ngoc Bui/ CNNi

Ένα εστιατόριο στη Ρώμη βρίσκεται στο στόχαστρο αρνητικών σχολίων, καθώς Ιάπωνες τουρίστες που το επισκέφτηκαν ανάρτησαν στο διαδίκτυο, τον υπέρογκο λογαριασμό των 430 ευρώ που κλήθηκαν να πληρώσουν για δύο μακαρονάδες θαλασσινών και μερικά συνοδευτικά.

Η φωτογραφία του λογαριασμού από το εστιατόριο «Antico Caffè di Marte» στην περιοχή του Castel Sant'Angelo, έκανε το γύρο του ίντερνετ μετά την δημοσίευσή του στο Facebook τον περασμένο μήνα. Εκτός από το σύνολο των 349 ευρώ για τα φαγητά που κατανάλωσαν, οι τουρίστες χρεώθηκαν επιπλέον 80 ευρώ για σέρβις και φιλοδώρημα.

Μετά την ανάρτηση, αρκετοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να σχολιάσουν ότι το εν λόγω εστιατόριο τους «έγδυσε», χρεώνοντας υπέρογκα ποσά για τα όσα είχαν καταναλώσει.

Η Minh Ngoc Bui από το Βιετνάμ, που ζει στη Γερμανία, είναι ανάμεσα στους πολλούς που έγραψαν την κακή τους εμπειρία στο Tripadvisor.

Η ίδια μαζί με τρεις φίλους βρέθηκε στο συγκεκριμένο εστιατόριο στις 27 Αυγούστου όπου ο σερβιτόρος τους πρότεινε να πάρουν την «ποικιλία θαλασσινών» από το μενού, με χρέωση τα 6,5 ευρώ τα 100 γραμμάρια.

«Συμφωνήσαμε καθώς δεν θα ήταν για εμάς σπουδαίο να πληρώσουμε 6,5 ευρώ επιπλέον για να δοκιμάσουμε ένα προτεινόμενο πιάτο, αλλά μας σέρβιραν ένα πιάτο θαλασσινών το οποίο ζύγιζε περίπου δύο κιλά», δήλωσε στο CNNi η τουρίστρια.

«Μείναμε έκπληκτοι όταν είδαμε το πιάτο, διότι δεν περιμέναμε ένα πιάτο 100 γραμμάρια θαλασσινών να είναι τόσο μεγάλο. Αλλά ήταν η τελευταία μας ημέρα στην Ιταλία και είπαμε οκ. Είναι περίπου δύο κιλά και συμφωνήσαμε να πληρώσουμε περίπου 150 ευρώ για το πιάτο αυτό».

Ωστόσο όταν ένας από τους φίλους της ζήτησε το λογαριασμό διαπίστωσε ότι έπρεπε να πληρώσει 315 ευρώ για 4,8 κιλά θαλασσινών. Στην τιμή προστέθηκαν άλλα 40 ευρώ για το σέρβις και επιπλέον 40 ευρώ για το φιλοδώρημα, ανεβάζοντας το σύνολο του λογαριασμού στα 476 ευρώ.

rome2


Πηγή: Minh Ngoc Bui/ CNNi

«Αμέσως παραπονέθηκε ότι ο λογαριασμός ήταν πολύ μεγάλος και δεν είχε συμφωνήσει να πληρώσει τόσα πολλά για το σέρβις και το φιλοδώρημα καθώς κάτι τέτοιο δεν αναγραφόταν πουθενά στον κατάλογο. Τελικά όμως παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να παραπονεθεί τον ανάγκασαν να πληρώσει».

Όταν η Minh έμαθε αργότερα για τον λογαριασμό πρότεινε στον φίλο της να γυρίσουν πίσω στο εστιατόριο για να παραπονεθούν.

«Όταν γυρίσαμε, ζήτησα από τον σερβιτόρο που μας εξυπηρέτησε να τοποθετήσει 4,8 κιλά θαλασσινών στο ίδιο πιάτο κι αυτό γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι είναι αδύνατον να το κάνουν. Και όπως ακριβώς το περίμενα, αρνήθηκαν να το κάνουν καθώς "δεν είχαν χρόνο"», λέει χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, προσπάθησαν να καταγγείλουν στην αστυνομία το περιστατικό, αλλά τους είπαν ότι έπρεπε να απευθυνθούν στις Αρχές πριν πληρώσουν το λογαριασμό.

Μετά την έκταση που πήρε το συγκεκριμένο περιστατικό μέσω social media το Tripadvisor απενεργοποίησε τα σχόλια στη σελίδα του εστιατορίου, ενώ στη σχετική ανάρτηση αναφέρει:

«Λόγω ενός πρόσφατου γεγονότος που έχει προσελκύσει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και έχει προκαλέσει μια υποβολή σχολίων που δεν αποτελούν προϊόν ιδίας εμπειρίας, έχουμε αναστείλει προσωρινά τη δημοσίευση νέων κριτικών για την συγκεκριμένη καταχώρηση. Αν είχατε προσωπική εμπειρία στο συγκεκριμένο χώρο, παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά σύντομα –- ανυπομονούμε να λάβουμε την κριτική σας!».

Από την πλευρά του, το εστιατόριο με δήλωση σε τοπική εφημερίδα για κύμα διαμαρτυρίας που πυροδότησαν οι Ιάπωνες πελάτες μετά την ανάρτησή τους, υποστήριξε ότι το μενού είναι «σαφές».

«Τα πάντα βρίσκονται γραμμένα με κάθε λεπτομέρεια. Ρίξτε μία ματιά στις τιμές, 16 ευρώ το πολύ για μία μακαρονάδα θαλασσινών», λέει ο ιδιοκτήτης, Giacomo Jin, σύμφωνα με την εφημερίδα.

«Για να πληρώσουν έναν τέτοιο λογαριασμό οι συγκεκριμένοι τουρίστες δεν παρήγγειλαν μόνο μακαρονάδες αλλά και θαλασσινά. Εξάλλου τα ψάρια μας είναι φρέσκα και ο πελάτης τα διαλέγει, τα ζυγίζουμε και τα μαγειρεύουμε».

Σε ότι αφορά το φιλοδώρημα, ο ιδιοκτήτης ισχυρίστηκε ότι δεν είναι υποχρεωτικό και πως ο πελάτες επιλέγει ανάμεσα στο 10 με 20% του συνολικού ποσού.

Με πληροφορίες από Rome restaurant faces wave of tourist complaints after $500 bill goes viral, by Gianluca Mezzofiore, CNNi