Thomas Cook: Έως και δύο μήνες θα καθυστερήσουν οι επιστροφές χρημάτων προς τους ταξιδιώτες
Η βρετανική ρυθμιστική Αρχή για την Πολιτική Αεροπορία ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι οι επιστροφές χρημάτων για τις κρατήσεις πελατών της Thomas Cook μπορεί να πάρουν περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο, καθώς η Αρχή δεν έχει όλες τις αναγκαίες πληροφορίες από τη χρεοκοπημένη ταξιδιωτική εταιρεία.
Σύμφωνα με τηλεγράφημα του Reuters, η βρετανική Αρχή ανέφερε ότι θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών για κρατήσεις που έγιναν με διαφορετικές μεθόδους πληρωμών από την άμεση χρέωση, που θα επιτρέψει στους πελάτες της Thomas Cook να πάρουν τις επιστροφές των χρημάτων τους εντός 60 ημερών από τη λήψη των σχετικών αιτήσεων.
Υπολογίζεται ότι για συνολικά 100.000 κρατήσεις, που έγιναν με άμεση χρέωση, οι επιστροφές των χρημάτων θα γίνουν εντός 14 ημερών.
Συνολικά 53 πτήσεις είναι προγραμματισμένες για τις 30 Σεπτεμβρίου, για την επάνοδο 8.000 ανθρώπων, μετά την κατάρρευση της Thomas Cook, δήλωσε η Αρχή, προσθέτοντας ότι πάνω από τα δύο τρίτα του συνολικού αριθμού των πελατών έχουν επαναπατρισθεί.
Στις 23 Σεπτεμβρίου 2019, έπειτα από 178 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στο χώρο του Τουρισμού, η βρετανική εταιρεία οργάνωσης ταξιδίων Thomas Cook κήρυξε χρεοκοπία, οδηγώντας στην ανεργία περισσότερους από 21.000 υπαλλήλους.
Ταυτόχρονα, η πτώχευσή της ανάγκασε τη Βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) σε μια γιγαντιαία επιχείρηση υπό την κωδική ονομασία «Μάτερχορν», με σκοπό τον επαναπατρισμό περισσότερων από 150.000 Βρετανών ταξιδιωτών που βρέθηκαν εγκλωβισμένοι σε διαφόρους τουριστικούς προορισμούς τόσο εντός όσο και εκτός Ευρώπης.