ΚΟΣΜΟΣ

Πάνω από 30 εκατ. δολάρια συγκέντρωσε η εκστρατεία για την επανεκλογή του Τραμπ

AP/Evan Vucci

Η εκστρατεία για την επανεκλογή του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ στο αξίωμα συγκέντρωσε πάνω από 30 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2019, όπως ανακοίνωσε η ίδια χθες Κυριακή, ξεπερνώντας κατά πολύ το σύνολο των ποσών που εξασφάλισαν οι υποψήφιοι των Δημοκρατικών την ίδια περίοδο.

Το ποσό που συγκέντρωσε η εκστρατεία του Τραμπ το πρώτο τρίμηνο -που σημαίνει ότι έχει πλέον στα ταμεία της 40,8 εκατ. δολάρια σε μετρητά- δείχνει ότι οι υποστηρικτές των Ρεπουμπλικάνων είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σε αυτόν καθώς ετοιμάζεται για την πιθανότατα δύσκολη μάχη με σκοπό να εκλεγεί για δεύτερη θητεία.

Οι γερουσιαστές Μπέρνι Σάντερς και Κάμαλα Χάρις εξασφάλισαν τα μεγαλύτερα ποσά από χορηγίες μέχρι στιγμής το 2019, 18,2 εκατ. και 12 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Η εκστρατεία του Σάντερς διευκρίνισε ότι ο μέσος όρων των συνεισφορών που έλαβε ανερχόταν σε είκοσι δολάρια το πρώτο τρίμηνο.

Η εκστρατεία του Τραμπ από την πλευρά της ανέφερε ότι η μέση συνεισφορά το πρώτο τρίμηνο ήταν 34,26 δολάρια και ότι σχεδόν το 99% των συνεισφορών ήταν 200 δολάρια ή λιγότερα.

Η Εθνική Επιτροπή των Ρεπουμπλικάνων (ΕΕΡ) συγκέντρωσε 45,8 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο. Η εκστρατεία του Τραμπ και η ΕΕΡ συγκεντρώνουν χρήματα παράλληλα.

Ο Τραμπ συμπλήρωσε τα σχετικά γραφειοκρατικά έγγραφα για την επανεκλογή του, νωρίτερα από οποιονδήποτε άλλον πρόεδρο των ΗΠΑ, ενώ συγκεντρώνει, αλλά και ξοδεύει χρήματα μέσω της επιτροπής για την προεκλογική του εκστρατεία, από το χρονικό διάστημα έναρξης της άσκησης των προεδρικών καθηκόντων του το 2017.

Η αύξηση των χρημάτων που συγκεντρώνονται συνοδεύεται από την αύξηση των δαπανών για την προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ. Τα έγγραφα που έχουν κατατεθεί από τις αρχές του 2019 δείχνουν ότι ο Τραμπ απασχολούσε προσωπικό 16 ατόμων στην προεκλογική του εκστρατεία στα τέλη του 2018. Ο αριθμός αυτός των εργαζόμενων στην προεκλογική εκστρατεία του Αμερικανού προέδρου αναμένεται ότι θα αυξηθεί δραστικά μέσα στο 2019, καθώς οργανώνεται το πλαίσιο των υποδομών για την εκστρατεία της επανεκλογής του το 2020.

Η προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ και η Εθνική Επιτροπή των Ρεπουμπλικάνων που τροφοδοτούνται οικονομικά από επιτροπές συγκέντρωσης χρημάτων, έχουν διαθέσει μεγάλα ποσά για ψηφιακή διαφήμιση μέσα στο 2019, ώστε να προσελκύσουν νέους δωρητές από το Facebook και την Google, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία για τις διαφημιστικές τους δαπάνες.

“Η στρατηγική του Τραμπ είναι να συγκεντρώσει όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα και να ελέγξει την συζήτηση σε εθνικό επίπεδο,” δήλωσε ο Νέιθαν Γκονζάλες, από την ανεξάρτητη πολιτικά σελίδα (Inside Elections).

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης