ΚΟΣΜΟΣ

Τα… βασιλικά καθίσματα της μεγαλύτερης πτήσης του κόσμου

Τα… βασιλικά καθίσματα της μεγαλύτερης πτήσης του κόσμου
CNNi/Cynthia Drescher

Καθώς οι Singapore Airlines ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την μεγαλύτερης διάρκειας απευθείας πτήση στον κόσμο, φαίνεται ότι οι ειδικοί έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο σε ένα από τα κύρια ερωτήματα που τους απασχολούσαν: πώς να βεβαιωθούν ότι οι επιβάτες θα είναι άνετα για 19 ώρες, στο ταξίδι που θα πηγαίνει από τη Σιγκαπούρη στο Νιού Τζέρσεϊ.

Το Airbus A350-900 ULR δεν θα προσφέρει την επιλογή οικονομικής θέσης στους επιβάτες, οι οποίοι θα μπορούν να επιλέξουν μόνο ανάμεσα σε θέσεις premium economy και business. Μερικές από τις θέσεις premium economy μάλιστα θα είναι μονές, αντικαθιστώντας την θέση του συνεπιβάτη με επιπλέον αποθηκευτικό χώρο.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το αεροσκάφος έχει 67 θέσεις business και 94 θέσεις premium economy, η τιμή των οποίων θα κυμαίνεται από 1.500 μέχρι 5.000 δολάρια περίπου.

Το εργοστάσιο

Οι θέσεις σχεδιάζονται από την εταιρεία Zodiac Aerospace, την οποία επισκέφτηκε το CNNi, προκειμένου να μελετήσει την διαδικασία παραγωγής των νέων αυτών θέσεων. Το εργοστάσιο της Zodiac περιλαμβάνει ειδικά καλούπια, μηχανήματα και την τελευταία τεχνολογία καθώς και σημαντικό βαθμό χειροτεχνίας των υπαλλήλων προκειμένου να δημιουργήσουν τις εξαιρετικά απαιτητικές αυτές θέσεις.

Η εταιρεία Singapore Airlines έχει κάνει ειδικές επεμβάσεις στο σχεδιασμό των θέσεων για την πτήση αυτή προκειμένου να κάνει το πολύωρο ταξίδι όσο δυνατόν πιο άνετο. Μερικές από τις αλλαγές που έχει ζητήσει περιλαμβάνουν τα παρακάτω. Αρχικά, θα ανασχεδιαστεί η πίσω τσέπη που έχει η κάθε θέση, προκειμένου να αυξήσουν τον χώρο που θα έχει ο κάθε επιβάτης. Επιπλέον θα ανασχεδιάσουν το τραπεζάκι και τον χώρο αποθήκευσης για μπουκάλια νερού.

Δοκιμές άνεσης

Ο Sebastian Does, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ για την νοτιοανατολική Ασία της εταιρείας Zodiac, δήλωσε στο CNNi ότι αναμένονται δοκιμές άνεσης για τις θέσεις, στη διάρκεια των οποίων η εταιρεία θα καλέσει άτομα με διαφορετικές ηλικίες, ύψος, βάρος κ.α. να δοκιμάσουν τα νέα καθίσματα για 8 ώρες και να πουν στους σχεδιαστές πόσο άνετα είναι. Μετά από το στάδιο αυτό, θα καλέσουν κάποιους από τους πελάτες που πετούν συχνά καθώς και το προσωπικό του αεροσκάφους να κοιμηθούν στις θέσεις αυτές και να ενημερώσουν την εταιρεία πόσο άνετες είναι.

Παροχές

Στο νέο σχεδιασμό του αεροσκάφους προστίθενται και αυξημένες παροχές, όπως περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, τραπεζάκι για κοκτέιλ, μεγαλύτερες οθόνες (13,3 ίντσες), μεταξύ άλλων.

Επιπλέον, οι επιβάτες θα έχουν ειδικά ακουστικά που τους προστατεύουν από την ηχορύπανση, μαξιλάρια, κουβέρτες, 1.400 επιλογές ψυχαγωγίας, δωρεάν ποτά και σαμπάνια καθώς και την επιλογή να παραγγείλουν από πριν γεύματα, κάτι που η αερογραμμή προσέφερε αρχικά μόνο σε επιβάτες business και πρώτης τάξης.

Σχεδιασμός «λίκνου»

Ο νέος σχεδιασμός των θέσεων υπόσχεται να επηρεάσει και τον τρόπο με τον οποίο θα κλίνει το κάθισμα. Αντίθετα με τον μηχανισμό που έχουν μέχρι τώρα οι αεροπορικές θέσεις, στις οποίες η πλάτη γέρνει πίσω χωρίς να κουνιέται το υπόλοιπο κάθισμα, οι νέες θέσεις θα έχουν σχεδιασμό «λίκνου». Αυτό σημαίνει πως όταν θα γέρνει κανείς πίσω την θέση του, θα κουνιέται και το κάτω μέρος της θέσης το οποίο θα ισοσταθμίζει την κλίση της πλάτης.

Οι πτήσεις αυτές που θα συνδέουν την Σιγκαπούρη απευθείας με το Νιου Τζέρσεϊ ανακοινώθηκαν στις αρχές του Ιουνίου από τις Singapore Airlines και αναμένεται να ξεκινήσουν με πτήσεις 3 φορές την εβδομάδα από τις 11 Οκτωβρίου. Όταν προστεθεί και δεύτερο σκάφος στις 18 Οκτωβρίου, οι πτήσεις θα γίνονται σε καθημερινή βάση.