Ένα παιδικό χαμόγελο που κέρδισε χιλιάδες άλλους υποψηφίους θα κερδίσει κι εσάς
Το αληθινό και αθώο χαμόγελο του Lucas Warren ήταν αυτό που έπεισε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παιδικών τροφών και προϊόντων για βρέφη του πλανήτη, να τον επιλέξει για «πρόσωπο» της καμπάνιας της.
Η Gerber Products Company έλαβε αμέτρητες φωτογραφίες με υποψήφια μωρά αλλά ο Lucas ήταν αυτός που κατάφερε να επιλεχθεί και να γίνει το πρώτο παιδί με σύνδρομο Down που θα διαφημίζει τα προϊόντα της, στην 91χρονη ιστορία της επιχείρησης. Η διαδικασία που αναδεικνύει το Gerber Baby κάθε έτους έχει ξεκινήσει από το 2010.
Ο Lucas είναι μόνο 14 μηνών και επελέγη μεταξύ 140.000 υποψηφίων μωρών. Πρόκειται να λάβει το ποσό των 40.000 ευρώ ώστε να γίνει ο πρωταγωνιστής των posts της Gerber baby στα social media ( #LucasWarren ).
Η μητέρα του, Cortney, δήλωσε πως ελπίζει η συγκεκριμένη καμπάνια να αυξήσει την αποδοχή του κόσμου για αυτά τα ιδιαίτερα παιδιά. Είπε επίσης πως «ο Lucas είναι ένα πολύ κοινωνικό παιδί, λατρεύει να παίζει, να γελάει και να κάνει άλλους ανθρώπους να γελούν. Έχει σύνδρομο Down, αλλά κατ' αρχάς είναι ο Lucas, ένα παιδί με εκπληκτική προσωπικότητα που περνά ό,τι και τα άλλα παιδιά της ηλικίας του. Ελπίζουμε πως όταν μεγαλώσει και κοιτάξει πίσω, θα νιώσει υπερήφανος για τον εαυτό του -και όχι ντροπή για την αναπηρία του».
O Bill Partyka, CEO και πρόεδρος της Gerber, ομολόγησε πως το χαμόγελο και η ευτυχία που φαινόνταν στο πρόσωπο του Lucas, κέρδισε τις καρδιές όλων των μελών της εταιρίας.
«Κάθε χρόνο επιλέγουμε ένα παιδί που αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα για την μακροχρόνια κληρονομιά της εταιρίας, στο να αναγνωρίζει πως κάθε μωρό είναι Gerber baby. Φέτος ο Lucas έγινε το τέλειο παράδειγμα».
Ο Jason, πατέρας του Lucas, εξέφρασε την ελπίδα πως «αυτό που συνέβη με τον γιο μας θα έχει αντίκτυπο σε όλους -πως θα ρίξει λίγο φως στην κοινότητα των ειδικών αναγκών και θα βοηθήσει περισσότερα άτομα με ειδικές ανάγκες να γίνουν αποδεκτά -και να μην είναι περιορισμένα. Έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τον κόσμο, όπως όλοι».