ΚΟΣΜΟΣ

Οι κυβερνητικές καμπάνιες που έγραψαν ιστορία: Ο «χάρος», οι γεννήσεις και το αντηλιακό (vids)

Οι κυβερνητικές καμπάνιες που έγραψαν ιστορία: Ο «χάρος», οι γεννήσεις και το αντηλιακό (vids)

Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας προσπαθεί να μειώσει τον μεγάλο αριθμό των πνιγμών που συμβαίνουν στη χώρα με τον πλέον πρωτότυπο τρόπο. Ακολουθεί το παράδειγμα χωρών όπως η Δανία η οποία, με ευφάνταστες καμπάνιες, κατάφερε να περάσει σημαντικά μηνύματα.

Οι Νεοζηλανδοί έφτιαξαν μία σελίδα στο Instagram αφιερωμένη στον… «Χάρο της Κολύμβησης». Η εν λόγω φιγούρα κυκλοφορεί σε παραλίες και προειδοποιεί τους λουόμενους για το τι τους περιμένει σε περίπτωση που δεν δείξουν την απαραίτητη προσοχή.

Η κυβέρνηση αναφέρει πως χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους από πνιγμό καθώς δεν γνωρίζουν την επικινδυνότητα των νερών.

Πρώτη διδάξασα στις πρωτότυπες καμπάνιες είναι όμως η Δανία. Η χώρα έχει καταφέρει, σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις, να περάσει το μήνυμα που θέλει με τον πλέον επιτυχημένο τρόπο.

Αρχικώς είχε προωθήσει καμπάνια αφιερωμένη στο… ποσοστό γεννήσεων στη χώρα. Με διαφημιστικά μηνύματα παρακίνησε τους πολίτες να προσπαθήσουν περισσότερο για να αυξηθεί ο πληθυσμός της χώρας.

Η καμπάνια είχε πολύ καλά αποτελέσματα καθώς έναν χρόνο αργότερα οι γεννήσεις είχαν αυξηθεί αισθητά. Συγκεκριμένα, καταγράφηκε άνοδοςκατά 1.200, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Έναν χρόνο αργότερα η Δανία είχε επιχειρήσει να παρακινήσει τα ζευγάρια μεγάλης ηλικίας να ξαναβρούν την επαφή τους και να ξαναζωντανέψουν τη σχέση τους. Τα αποτελέσματα και πάλι ήταν εντυπωσιακά.

Σημαντικό μήνυμα επιχείρησε να περάσει και με μία τρίτη διαφημιστική καμπάνια, αυτή τη φορά για την προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου.

Μάλιστα στο πρωτότυπο διαφημιστικό οι Δανοί ζητούσαν την βοήθεια των Ελλήνων. Πώς θα βοηθούσαν; Με το να υπενθυμίζουν στους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα για την ανάγκη χρήσης αντιηλιακού.